تعمیر لباسشویی الجی

لباسشویی ال جی یکی از لوازم خانگی محبوب در بین منازل هست. اما خیلی از مواقع دچار مشکل می شوند و نیاز به تعمیر دارند. تعمیر لباسشویی ال جی در تهران توسط تیم متخصص و کاربلد بسیار مهم است. الوتکنیک با ارسال تعمیرکارهای با تجربه در اسرع وقت لباسشویی شما را تعمیر می کند.

برای ارائه انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی این فرم را پر نمایید.

خدمات تعمیر لباسشویی ال جی

سرویس لباسشویی

سرویس لباسشویی

تعمیر برد لباسشویی

تعمیر برد

عیب یابی لباسشویی

عیب یابی لباسشویی

رفع مشکلات لباسشویی

رفع مشکلات

تعویض قطعات

تعویض قطعات

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی توسط تعمیرکاران حرفه‌ای

نیرو انسانی و تعمیرکاران الو تکنیک حرفه ای هستند و در زمینه ی تعمیر لباسشویی ال جی و تمامی برندها تخصص لازم و کافی را دارند. برای تعمیر لباسشویی پس از مشاهده اولیه و مشاوره از قطعات با کیفیت و تکنولوژی روز استفاده می کنند.

تعمیرکار متخصص

خدمات 24 ساعته

هزینه مقرون بصرفه

خدمات رسانی سریع

تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

تعمیر لباسشویی تمامی برند ها

تعمیر لباسشویی ال جی زمانی ضرورت پیدا می کند که با مشکلات متعددی مواجه شود و شما نتوانید آن ها را به تنهایی رفع کنید. همیشه خرابی دستگاه هایی مانند لباسشویی، باعث کلافگی و سردرگمی افراد می شود. تصور کنید که با انبوهی از لباس چرک در مقابل خود روبرو هستید اما هر کاری می کنید ماشین لباسشویی روشن نمی شود. برخی افراد در این شرایط آستین های خود را بالا می زنند و با کنجکاوی تمام، قطعات دستگاه را باز می کنند تا اصطلاحا آن را عیب یابی کنند. در حالی که کنجکاوی نه تنها مشکل را حل نمی کند بلکه آن را حادتر کرده و هزینه تعمیر دستگاه را افزایش می دهد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی است. نمایندگی هایی مانند ” الوتکنیک” با اعزام تکنسین های مجرب به محل، بسیاری از دغدغه های شما را کاهش می دهند.

تعمیر لباسشویی ال جی زمانی ضرورت پیدا می کند که با مشکلات متعددی مواجه شود و شما نتوانید آن ها را به تنهایی رفع کنید. همیشه خرابی دستگاه هایی مانند لباسشویی، باعث کلافگی و سردرگمی افراد می شود. تصور کنید که با انبوهی از لباس چرک در مقابل خود روبرو هستید اما هر کاری می کنید ماشین لباسشویی روشن نمی شود. برخی افراد در این شرایط آستین های خود را بالا می زنند و با کنجکاوی تمام، قطعات دستگاه را باز می کنند تا اصطلاحا آن را عیب یابی کنند. در حالی که کنجکاوی نه تنها مشکل را حل نمی کند بلکه آن را حادتر کرده و هزینه تعمیر دستگاه را افزایش می دهد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی است. نمایندگی هایی مانند ” الوتکنیک” با اعزام تکنسین های مجرب به محل، بسیاری از دغدغه های شما را کاهش می دهند.

تعمیر لباسشویی در کرج   

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی

مشاورین و تکنسین های مجربی که در نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی ” الوتکنیک” مشغول به فعالیت هستند کمک می کنند تا با کمترین هزینه و سریع ترین زمان، مشکل دستگاه شما حل شود. این افراد در طول 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به هموطنان خود هستند و بعد از مراجعه به محل و عیب یابی دقیق دستگاه، مشکل را شناسایی و تعمیر یا تعویض قطعات را انجام می دهند. توجه داشته باشید که استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در هنگام تعمیر لباسشویی ال جی امری حیاتی است. زیرا استفاده از قطعات چینی و بی کیفیت باعث می شود که دستگاه عملکرد ایده آل خود را از دست بدهد و علاوه بر خرابی های زودهنگام، طول عمر آن نیز کاهش یابد.

نمایندگی لباسشویی ال جی در کرج

مجموعه ” الوتکنیک” دارای نمایندگی در شهر کرج می باشد و همشهریان کرجی با درج اطلاعات خود در وب سایت ما می توانند از تعمیرکاران مجرب شرکت بخواهند تا در سریع ترین زمان ممکن به محل آن ها مراجعه کنند. همان طور که می دانید عیب یابی دستگاه هایی مانند لباسشویی به ابزارها و تجهیزات مختلفی نیاز دارد که صرفا در اختیار تعمیرکاران باسابقه و مجرب قرار دارد. این ابزارها کمک می کنند تا عیب یابی به نحو دقیق تری شناسایی شود. این موضوع در خصوص لباسشویی های جدید که اغلب دارای قابلیت های دیجیتال و صفحه نمایشگر هستند اهمیت بیشتری پیدا می کند. تعمیرکاران مجموعه “الوتکنیک” به دلیل تسلط بر تمام مدل های لباسشویی ال جی می توانند تعمیر آن را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.

نمایندگی لباسشویی ال جی در تهران

واقعیت این است که تعداد نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شهر تهران و حومه بسیار زیاد است. اما نمی توان همه آن ها را مورد اعتماد دانست. زیرا اغلب نمایندگی ها به طور مجاز تاسیس نمی شوند و صرفا تعدادی تعمیرکار تازه وارد را گرد یکدیگر جمع می کنند و هیچ کدام از آن ها سابقه و تسلط کافی در امور ندارند. اما شرکت ” الوتکنیک” به عنوان یک نمایندگی مجاز در تهران در حال فعالیت است که از تعمیرکاران آموزش دیده و کارآزموده در مجموعه خود استفاده می کند. شما با تعمیر لوازم خانگی از جمله لباسشویی در این مرکز، خیالتان از بابت ضمانت کار، اصل بودن قطعات، سرعت در انجام کار و … راحت خواهد بود. هموطنان تهرانی می توانند با برقراری ارتباط با مجموعه ما، در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات شرکت برخوردار شوند.

سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ال جی

بدون شک ماشین لباسشویی جزو لوازم ضروری و کاربردی در منزل به شمار می رود که با شستشوی اتوماتیک لباس ها، صرفه جویی زیادی در زمان می کند. هنگامی که این دستگاه دچار خرابی یا ایراد می شود و اختلالی در عملکرد آن رخ می دهد باید سریعا به فکر رفع آن باشید. اغلب افراد تا زمانی که ماشین لباسشویی از کار نیفتد به فکر تعمیر آن نمی افتند. اما در این شرایط خیلی دیر شده و قطعا هزینه تعمیر دستگاه سر به فلک خواهد کشید و احتمال خرابی موتور آن افزایش پیدا خواهد کرد. توصیه می کنیم سرویس های دوره ای دستگاه را جدی بگیرید و با بروز کوچک ترین ایراد، آن را عیب یابی و رفع مشکل کنید.

علت باقی ماندن پودر یا کف روی البسه در لباسشویی ال جی

عوامل زیادی باعث باقی ماندن پودر یا کف بر روی البسه می شوند که می تواند به نوع و مقدار شوینده، عدم استفاده درست دستگاه از شوینده و … اشاره کرد. برای آنکه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید مراحل زیر را با دقت انجام دهید:

  • از پودر دستی یا پودر صابون درون ماشین لباسشویی استفاده نکنید.
  • پودر ماشینی را فقط در قسمت جا پودری بریزید.
  • در هنگام شستن الیاف سبک مانند تور، پرده و … از پودر کمتری استفاده کنید.
  • اگر ماشین لباسشویی از قابلیت PRE WASH برخوردار است از آن استفاده کنید.
  • اگر ماشین لباسشویی دارای برنامه RINSE می باشد از آن برای تمیزتر شستن لباس ها استفاده کنید.

علت داغ بودن لباس پس از خارج کردن آن از لباسشویی ال جی

بسیاری از افراد اذعان دارند که بعد از خارج کردن البسه از ماشین لباسشویی، متوجه داغ بودن لباس ها می شوند. معمولا ماشین لباسشویی در حالت آبکشی از آب سرد استفاده می کند. اما زمانی که شیلنگ های ورودی سرد و گرم جابجا نصب می شوند آبکشی با آب داغ انجام می شود و این مشکل به راحتی با جابجا کردن شیلنگ ها برطرف می شود. در صورتی که قادر به انجام این کار نیستید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی ” الوتکنیک” استفاده کنید.

علاوه بر نکته فوق، باید به این موضوع توجه داشته باشید که اگر ماشین لباسشویی ال جی دارای برنامه MEDIC RINSE است باعث آبکشی لباس ها با آب داغ خواهد شد. این برنامه لباس ها را با بالاترین درجه آب شستشو می دهد و باعث می شود که بعد از اتمام کار، لباس ها داغ باشند.

علت پاره شدن لباس در ماشین لباسشویی ال جی

سه حالت وجود دارد که باعث می شود لباس ها در ماشین لباسشویی دچار پارگی یا نخ کش شدن شوند. این سه حالت را بررسی کرده  و مشکل را رفع کنید :

  • در اغلب مواقع وجود زیپ، کمربند و سگک در لباس ها باعث پارگی آن ها می شود. بهتر است زیپ و دکمه لباس ها را بسته و آن ها را به طور وارونه درون ماشین قرار دهید.
  • اگر سطح داخلی مخزن دارای برآمدگی یا برجستگی باشد این احتمال وجود دارد که لباس ها در حین شستشو پاره شوند. هنگامی که دستگاه خاموش است سطح آن را با دست لمس و چک کنید. در صورتی که قادر به رفع مشکل نبودید می توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی الوتکنیک کمک بگیرید.
  • اگر تار و پود لباس ها پوسیده است به احتمال زیاد در حین شستشو دچار پارگی می شوند. توصیه می کنیم این لباس ها را با دست بشوئید.

مشکل آبگیری لباسشویی ال جی

مشکلاتی که در زمینه آبگیری دستگاه رخ می دهد متداول هستند و هر کدام از آن ها بر اساس عوامل یا خرابی هایی رخ می دهد که به راحتی قابل رفع هستند. به طور مثال اگر لباسشویی فقط با آب گرم می شوید، خود به خود آبگیری می کند و یا آب گرم وارد دستگاه نمی شود جزو مشکلات آبگیری محسوب می شوند.

چرا لباسشویی ال جی تنها با آب گرم می شوید؟

  • احتمالا شیر آب سرد بسته است. از باز بودن آن مطمئن شوید.
  • اگر لباسشویی فقط با آب گرم می شوید شاید تنظیمات دمای آن تغییر کرده است. برنامه شستشو را چک کنید.
  • اگر آب سرد را برای شستشو انتخاب کرده اید اما باز هم دستگاه، لباس ها را با آب گرم می شوید احتمال دارد که شیلنگ های آب سرد و گرم را جابجا نصب کرده باشید. سرشلنگ قرمز به شیر آب گرم و سرشلنگ آبی به شیر آب سرد متصل شود.

چرا ماشین لباسشویی ال جی خود به خود آبگیری می کند؟

بهتر است در این شرایط به نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی مراجعه کنید. زیرا احتمال دارد که مشکل فنی باشد و شما نتوانید عیب یابی آن را به درستی انجام دهید. اما به طور کلی دلیل بروز این ایراد شامل موارد زیر است:

  • اگر آبی که دستگاه جمع کرده دارای بوی بد باشد و شفافیت کافی را نداشته باشد احتمالا به دلیل برگشت فاضلاب به درون لباسشویی می باشد. در این شرایط باید به فکر رفع مشکل فاضلاب باشید.
  • در اغلب مواقع اگر به مدت طولانی، از برنامه های آب گرم برای شستشو استفاده نکنید با این مشکل مواجه خواهید شد.

چرا آب گرم وارد دستگاه لباسشویی ال جی نمی شود؟

  • شلنگ ورودی آب گرم نصب نشده یا به درستی متصل نشده است.
  • شیر آب گرم به درستی متصل شده اما آن را باز نکرده اید.
  • شلنگ ورودی آب گرم به دلایلی همچون طول زیاد، تا خورده و خم شده است.

اکیدا توصیه می کنیم که مشکلات فوق را توسط تعمیرکاران مجاز رفع کنید. در غیر این صورت نه تنها مشکل دستگاه حل نخواهد شد بلکه باعث تشدید وضعیت می شود و احتمال خرابی قطعات سالم را افزایش می دهد.

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی ال جی

معمولا هنگامی که ماشین لباسشویی با مشکلی از جمله عدم تخلیه مواجه می شود ارور OE را نمایش می دهد. البته در مدل های قدیمی تر ماشین لباسشویی ال جی شاهد روشن شدن NO DRAIN هستیم. در هر صورت توصیه می کنیم موارد زیر را به منظور تشخیص علت مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز برای تعمیر لباسشویی ال جی به نمایندگی های مجاز مراجعه کنید:

  • انسداد و گرفتگی فیلتر پمپ تخلیه
  • خم شدگی و تا خوردگی شلنگ تخلیه
  • مسدود بودن محل تخلیه
  • عدم رعایت طول مجاز شلنگ تخلیه ( حداقل 60 سانتی متر و حداکثر 1 متر )
  • بررسی میزان وارد شدن شلنگ تخلیه به درون فاضلاب
  • سرشلنگ نباید بعد از ورود به فاضلاب ، به آب برسد.
  • در صورت انتخاب کلید rinse hold باید دور خشک کن داده شود و کلید استارت انتخاب شود.

علت هم زمان بودن آبگیری و تخلیه در لباسشویی ال جی

معمولا هم زمانی آبگیری و تخلیه در مدل های سطلی یا درب از بالا مشاهده می شود و دو علت دارد:

  • حداقل ارتفاع مجاز شیلنگ تخلیه رعایت نشده است. همان طور که اشاره کردیم حداقل میزان آن 60 سانتی متر است.
  • پیشنهاد می کنیم برنامه water level را انتخاب نکنید. زیرا مقدار آبگیری را زیاد می کند. بهتر است اجازه دهید که میزان آبگیری به طور خودکار توسط لباسشوی انجام شود.

مشکلات نشتی در لباسشویی ال جی

  • میزان پودر و افزایش فشار آب از مهم ترین عوامل نشتی در ماشین لباسشویی محسوب می شوند.
  • پیشنهاد می کنیم جا پودری را خارج کنید آن را به خوبی بشوئید و مجددا درون آن پودر بریزید.
  • در اغلب مواقع وجود جسم خارجی مانند مو یا نخ بین لاستیک و درب دستگاه، باعث نشتی آب از زیر لباسشویی می شود.
  • شاید تا به حال برای شما پیش آمده که صرفا در هنگام شستشوی پرده یا تور شاهد نشتی آب از لباسشویی بوده اید و در هنگام شستن لباس ها این مشکل را نداشته اید. برای رفع این موضوع بهتر است از پودر کمتری برای شستن تور و پرده استفاده کنید.
  • پودر باید حتما در بخش جا پودری ریخته شود. معمولا این بخش در سمت راست تعبیه شده و بعد از آن باید برنامه pre wash را انتخاب کنید.

در صورت بررسی موارد فوق و عدم موفقیت در عیب یابی و تعمیر باید به سراغ نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی ” الوتکنیک ” بروید.

نشتی از زیر ماشین لباسشویی

معمولا اگر نشتی در ابتدای شروع به کار دستگاه باشد احتمالا به علت فشار آب زیاد است. علاوه بر آن باید تمیز بودن جا پودری و میزان پودر را نیز چک کنید. اگر نشتی از زیر دستگاه است باید موارد زیر را جدی بگیرید:

  • بررسی محل اتصال شیلنگ ورودی به شیر آب و محل اتصال آن به پشت دستگاه
  • عدم خارج شدن شلنگ تخلیه از محل فاضلاب
  • عدم انسداد خروجی تخلیه
  • اطمینان از عدم پارگی یا سوراخی شلنگ تخلیه

علت خشک نکردن لباسشویی ال جی

توجه داشته باشید اگر لباسشویی فاقد خشک کن 100% باشد نم دار بودن لباس ها امری طبیعی است. برای بهتر خشک کردن لباس ها می توانید دور خشک کن را بر روی 800 الی 1000 قرار دهید. انتخاب دور خشک کن باید قبل از زدن دکمه استارت باشد. 

  • در برنامه پیش فرض یا QUICK لباس ها با دور 400 خشک می شوند. این موضوع باعث می شود که لباس ها کاملا خشک نشوند. پیشنهاد می کنیم دور را بر روی 800 تنظیم کنید.
  • معمولا هنگامی که حجم لباس ها بیشتر از حجم خشک کن باشد باعث می شود که لباس ها به طور کامل خشک نشوند. در دستگاه های 8 کیلویی حجم خشک کن 4 کیلو، در دستگاه های 7 کیلویی حجم خشک کن 3/5 کیلو است.
  • تنظیمات خشک کن بر اساس برنامه DRY انجام می شود. اگر تایم این برنامه کمتر از 1 ساعت باشد لباس ها کاملا خشک نمی شوند.

علت باز نشدن درب لباسشویی ال جی

گاهی اوقات هر چقدر تلاش می کنیم درب لباسشویی باز نمی شود. در اغلب مواقع این موضوع به دلیل درست جا نخوردن درب است. برای رفع این مشکل راهکارهای زیر ارائه می شود:

  • ماشین لباسشویی را خاموش کنید و درب آن را به داخل هل دهید.
  • لباسشویی را به طور مجدد روشن کنید و بعد از انتخاب برنامه SPIN چند ثانیه صبر کرده و دکمه Power را بزنید و دستگاه را خاموش کنید.
  • چند دقیقه منتظر بمانید و درب را بکشید تا باز شود. اگر در دستگاه باز نشد آن را از برق بکشید.

در صورتی که اقدامات فوق موثر واقع نشد از تکنسین های فعال در مجموعه الوتکنیک کمک بگیرید. نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی با استفاده از قطعات فابریک و اورجینال، تعمیرات و خدمات خود را ضمانت می کند و شما می توانید دستگاه خود را به کارکرد اولیه برگردانید و از عملکرد صحیح آن لذت ببرید.

نکات در خصوص تعمیر لباسشویی ال جی

ما فرض می‌کنیم که تجهیزات الکتریکی ما در مواقعی که به آنها نیاز داریم، همانطور که در نظر گرفته شده‌اند، عمل نمی‌کنند. تصور می‌کنیم که توانای حل یک مشکل کوچک را داریم که وسایل خانگی خود را تعمیر کنیم. اما بعضی وقت‌ها جزئی‌ترین موارد در حل تعمیر متأسفانه این پتانسیل را دارد که به شما ضررهای مالی زیادی وارد کند. وقتی وسایل روزمره خانگی شما همانند یخچال و یا ماشین لباسشویی آسیب ببینند، وضعیت بدتر می‌شود. برای شستشوی روزانه لباس‌ها، ماشین لباسشویی یک وسیله تکنولوژیکی ضروری است. تعمیر لباسشویی ال جی و یا هر نوع مارک دیگری نیاز به مهارت کافی و تجهیزات کامل دارد و این مورد برای تعمیر تلویزیون و یا تعمیر یخچال سامسونگ هم صدق می‌کند. بیشتر مشکلات بدون تکنیسن و با چند روش ساده انجام می‌شود اما زمانیکه نیاز به تعمیر قطعات داخلی و تخصص باشد برای تعمیر لباسشویی ال جی خود حتما آن را به یک تعمیرکار ماهر بپسارید. از این رو تعمیر لباسشویی ال جی بهتر است که شما انجام ندهید مگر درصورتیکه نیاز به تعویض کردن قطعه یا تعمیرموتور آن نباشد و شما با چند روش ساده بتوانید جلوی خرابی لباسشویی را بگیرید.

با ما همراه باشید تا چندین مشکل اساسی ماشین لباسشویی و چگونگی تعمیر لباسشویی ال جی را مورد بررسی قرار دهیم.

تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

ماشین لباسشویی روشن نمی شود

این ابتدایی ترین نقص ماشین لباسشویی ال جی است. وقتی لباس‌ها را در ماشین لباسشویی قرار می‌دهید و روی دکمه «شروع» کلیک می‌کنید یا صفحه را می‌چرخانید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. در زیر ترفندهای مختلفی  برای تعمیر لباسشویی ال جی در صورت روشن نشدن بین می‌کنیم:

  • با بررسی پشت ماشین لباسشویی مطمئن شوید که سیم برق ماشین لباسشویی به برق وصل شده است. ماشین‌ها ممکن است به دلیل حرکات اضافی واشر جابه‌جا شوند، به‌ویژه زمانی که بار نامتعادل باشد. این امکان وجود دارد که دستگاه هنگام حرکت به طور تصادفی سیم برق را باز کند.
  • زمانیکه مدارشکن ماشین لباسشویی خاموش است باید تابلوی سرویس برق را پیدا کنید و کلیدهای مدار را در آنجا ریست کنید. کلید مدار مناسب را پیدا کنید و قبل از روشن کردن مجدد آن را خاموش کنید.
  • ضربه سوئیچ درب واشر بارگیری از جلو می تواند شکسته شود. برای تعمیر لباسشویی ال جی در این قسمت از قاب درب به دستگاه که درب تا انتها بسته است و شروع به پر کردن با آب بی‌خطر است. قطعه بالایی باید به خوبی در قسمت پایینی قرار گیرد. با چرخاندن دستگاه روی «روشن» و قرار دادن انتهای صاف قلم در سوراخ، درب آن را آزمایش کنید. حتی با باز بودن درب، اگر همه چیز به درستی کار کند، آب باید شروع به پر شدن کند.

ماشین لباسشویی لباس‌ها را تمیز نمی‌کند!

رایج ترین مشکل ماشین لباسشویی همین است. اگرچه تمیز کردن لباس‌ها وظیفه اصلی ماشین لباسشویی است، اما اگر آن را به درستی انجام ندهد نشان دهنده زمان تعمیر لباسشویی ال جی هستش و بهترین گزینه قبل از تعمیر لباسشویی ال جی، بررسی دفترچه راهنمای متخص به آن است که در بیشتر موارد نیاز به تعمیر آن ندارد و با رعایت کردن چند نکته می‌توان مشکل را رفع کنید. مواردی که باید در این مورد رعایت کنید شامل گزینه زیر می‎باشد:

  • ماشین لباسشویی خود را بیش از حد پر نکنید. همانطور که آب برای شستشوی تمیزی که برای از بین بردن مواد شوینده و کثیفی لازم است، نمی‌تواند در داخل ماشین لباسشویی که بیش از حد پر باشد قرار بگیرید. در نتیجه بسیاری از لباس‌ها کثیف می‌مانند.
  • مصرف مواد شوینده را کاهش دهید. استفاده بیش از حد از مواد شوینده ممکن است پرزها و سایر ذرات را از روی لباس پاک نکند، بلکه آن را روی لباس‌ها برگرداند.
  • پتو یا وسایل برای حیوانات خانگی را جدا از سایر لباس‌های خود بشویید. از آنجایی که لوازم حیوان خانگی می‌تواند لباس‌ها را بیشتر کثیف کند شما باید آن را جدا کنید و این مورد برای در مورد لباس‌های خیلی کثیف هم صدق می‌کند.

ماشین لباسشویی صداهای بلند تولید می کند

هنگامی که ماشین لباسشویی در طول چرخه چرخش صدا ایجاد می‌کند، قطعا باید هرچه زودتر به فکر آن باشید. از آنجایی که این نوع حرکت می‌تواند به ماشین لباسشویی الجی شما آسیب برساند و منجر به مشکلات دیگری شود، بهتر است که در اسرع وقت سرویس لباسشویی ال جی را انجام دهید و مشکل را برطرف کنید. با این حال توصیه ما به شما در خصوص تعمیر لباسشویی اینکه آن را به یک تکنسین ماهر ببرید.

  • بلبرینگ‌های که مستقیماً در زیر وان یافت می‌شوند، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند زیرا در مدت زمان زیاد فرسوده می‌شوند. اگر ماشین لباسشویی صدا تولید می‌کند، بلبرینگ وان ممکن است به روغن نیاز داشته باشد.
  • تسمه محرک یا قرقره موتور ماشین لباسشویی ممکن است فرسوده شده باشد. برای دسترسی به موتور در این تعمیر، بخش قابل توجهی از دستگاه باید جدا شود. در صورت ترک تسمه، تسمه را تعویض کنید.

ریست کردن ماشین لباسشویی ال جی

برند ال جی یکی از تولیدکنندگان انواع محصولات خانگی هست که در چند سال اخیر توانسته با سابقه‌ای که دارد بیشتر مشتریان را جلب خود کند. لباسشویی‌های این برند در انواع مختلفی ازطرح، رنگ و کاربردهای مختلفی ارائه بازار می‌شوند. یکی از مزیت‌های مهم لباسشویی ال‌ جی که در بعضی مشکلات آن به ما کمک می‌کند تا مشکل را رفع کنیم، قابلیت ریست کردن است. بعضی وقت‌ها در اثر ولتاژ نامناسب، میزان لباس‌های بیش از حد، مشکلات برق و دیگر موارد که باعث می‌شود ماشین لباسشویی از کار بازمانده و متوقف شود. این کار در بیشتر مواقع مشکل برای سیستم کلی لباسشویی به وجود می‌آورد و حتی موجب سرویس ماشین لباسشویی ال جی خواهد شد. اما قبل از اینکه سرویس یا تعمیر لباسشویی ال جی را انجام دهید بهتر است، که از گزینه ریست کردن سیستم و معمولا راه آسانی برای برطرف کردن بعضی مشکلات هستش، استفاده کنید.

هزینه تعمیر لباسشویی ال جی در الوتکنیک

متخصصین و کارشناسان الوتکنیک در کمتر از یک ساعت درخواست شما را تایید کرده و با شما برای هماهنگی روز و زمان حضور در محل تماس می‌گیرند. کارشناس مربوطه پس از عیب‌یابی و شناسایی علت خرابی لباسشویی ال جی، هزینه‌های تعمیر را با جزئیات کامل به شما اطلاع می‌دهد. فرایند تعمیر لباسشویی ال جی بعد از تایید شما شروع می‌شود.

اغلب نرخ‌هایی که الوتکنیک به مشتریان ارائه می‌کند، معمولاً کمتر از نرخ تعیین‌شده از سوی اتحادیه است؛ زیرا ما کلیه واسطه‌ها را حذف کرده و انواع خدمات تعمیر یا تعویض قطعات را به‌صورت مستقیم به شما عزیزان عرضه می‌کنیم. از طرفی، با وجود گارانتی ۶ ماهه برای تعمیر کلیه لوازم برقی، تعمیر مجدد همان قطعه به‌صورت رایگان انجام می‌شود

ارورهای ماشین لباسشویی ال جی

ارور tcL

پیغام یا ارور TCL در ماشین لباسشویی ال‌جی معمولاً به رسوب زدایی داخل دستگاه اشاره دارد. 

برای رفع این مشکل، ابتدا لباس‌ها را از داخل ماشین لباسشویی خارج کرده و سپس مواد رسوب زدا را داخل جاپودری ریخته و قرار دهید. سپس، کلید Tub Clean را به مدت 3 ثانیه فشار داده و صبر کنید تا پیغام TCL روی نمایشگر ماشین لباسشویی نمایان شود.با فشار دادن کلید Start، عملیات رسوب زدایی آغاز خواهد شد. پس از اتمام این عملیات، درب دستگاه را باز کرده و لاستیک دور درب و شیشه درب را خشک کنید.

ارور OE

ارور یا کد خطای OE در ماشین لباسشویی ال جی مربوط به عدم تخلیه آب می‌باشد. برای رفع این ارور ، اقدامات زیر را انجام دهید:

ابتدا محل تخلیه آب ماشین لباسشویی را بررسی کنید. ممکن است شلنگ تخلیه به فاضلاب منزل گرفتگی داشته باشد و مانع تخلیه آب شود. سپس مسیر شلنگ را بررسی کرده و از وجود تاخوردگی یا پیچ خوردگی اطمینان حاصل کنید. همچنین، ارتفاع شلنگ تخلیه از زمین نیز حائز اهمیت است؛ لذا اطمینان حاصل کنید که شلنگ به ارتفاع حداقل 60 سانتی‌متر و حداکثر یک متر از سطح زمین بالا آمده و سپس به فاضلاب وصل شود.

 ارور IE

عوامل زیر باعث ایجاد ارور یا خطای IE در ماشین لباسشویی می‌شوند:

– ایرادات مربوط به آب منزل
– ایرادات مربوط به شلنگ ورودی آب ماشین لباسشویی ال‌جی
– ایراد در شیربرقی و برد و …

برای رفع این ایرادات و ارور IE در ماشین لباسشویی ال‌جی، ابتدا شیر آب را به‌طور کامل باز کرده و فشار آب را بررسی کنید. سپس مسیر شلنگ ورودی آب را چک کنید؛ اگر پیچ خوردگی یا تاخوردگی وجود داشته باشد، ممکن است مانع ورود آب به داخل ماشین لباسشویی شود. در صورتی که آب منطقه املاح زیادی داشته باشد، فیلتر ورودی آب را به صورت دوره‌ای تمیز کنید. در صورت عدم حل مشکل، نیاز به بررسی و تعمیر لباسشویی ال جی می‌باشد.

 ارور PF

علت ارور PF در ماشین لباسشویی ال‌جی ممکن است به موارد زیر بازگردد:

– قطع و وصل شدن جریان برق منزل
– ایراد در محافظ یا سه‌راهی برق
– ایرادات برق ماشین لباسشویی

برای رفع این ایرادات و خطای PF، می‌توانید موارد زیر را بررسی نمایید:

هنگامی که ماشین لباسشویی در حین کار است و جریان برق منزل قطع و وصل می‌شود، پس از اتصال مجدد برق، دستگاه این پیغام را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید یکی از کلیدهای روی پنل ماشین لباسشویی را انتخاب کنید تا ارور از صفحه نمایش محو شود و بتوانید دستگاه را مجدداً راه اندازی کنید.

ارور PE

ارور یا کد خطا PE در ماشین لباسشویی ال‌جی به وجود آمده است زیرا سنسور سطح آب دچار ایراد شده است. این خطا ناشی از مشکلاتی در هیدروستات، اتصالات، سیم‌کشی، و سایر عناصر مرتبط است. زمانی که ارور PE در نمایشگر ماشین لباسشویی ظاهر می‌شود، برای رفع این مشکل نیاز به بررسی و تعمیر لباسشویی ال جی توسط تکنسین متخصص می‌باشد.

 

ارور AE

کد خطا یا ارور AE/EI در ماشین لباسشویی ال‌جی زمانی نمایان می‌شود که سنسور نشتی کف ماشین لباسشویی یک نشتی آب را تشخیص می‌دهد. این خطا ممکن است به دلیل موارد زیر ایجاد شود:

– نشتی از اتصالات شلنگ‌ها
– نشتی از اتصالات داخلی ماشین لباسشویی
– میکروسوئیچ، برد، و …

برای رفع این ایراد AE یا EI در ماشین لباسشویی ال‌جی، می‌توانید موارد زیر را بررسی نمایید:

1. محل تخلیه ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که گرفتگی وجود ندارد و تخلیه آب به‌طور کامل انجام می‌شود که ممکن است باعث نشتی از شلنگ تخلیه شود.

2. اگر کف آشپزخانه شسته شده باشد، این ارور را ممکن است مشاهده کنید. در این صورت، بهتر است ماشین لباسشویی را برای چند ساعت خاموش کنید تا سطح زیر آن خشک شود.

در صورت عدم رفع ایراد، نیاز به بررسی و تعمیر لباسشویی ال جی توسط تکنسین متخصص می‌باشد.

 

ارور UE

ارور یا کد خطا UE در ماشین لباسشویی ال‌جی به عدم تعادل لباس‌ها داخل دستگاه اشاره دارد. این مشکل ممکن است به دلیل حجم بار داخل درام، مقدار و قواره‌ی لباس‌ها، عدم انتخاب برنامه‌ی مناسب، یا ایرادات مربوط به موتور و برد رخ دهد.

برای رفع این ایراد، توصیه می‌شود:

1. محتویات داخل درام را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که حجم لباس‌ها متناسب با ظرفیت دستگاه است.

2. لباس‌های سنگین را به تنهایی یا با لباس‌های سبک مخلوط نکنید.

3. از قواره‌های بزرگ مانند حوله و ملحفه به همراه لباس‌های قواره کوچک جلوگیری کنید.

4. اطمینان حاصل کنید که لباس‌ها به یک سمت درام متمایل نشده‌اند.

5. در صورت افزایش دور خشک کن، آن را به تنظیمات کمتر تغییر دهید.

6. برنامه طولانی مدت را برای خالی کردن دستگاه اجرا کنید.

در صورت عدم حل مشکل، نیاز به مراجعه به تکنسین و تعمیر لباسشویی ال جی می‌باشد.

ارور tE

پیام tE در ماشین لباسشویی ال جی به ایرادات سیستم گرمایشی آب اشاره دارد. این ارور معمولاً به دلیل مشکلاتی مانند خرابی ترمیستور، هیتر، یا سیم کشی به وجود می‌آید. برای رفع این مشکل نیاز به مراجعه به یک تکنسین متخصص دارید تا او بتواند مشکلات را تشخیص داده و تعمیر کند. اگر پیام tE روی نمایشگر ظاهر شده است، بهتر است از استفاده ادامه ندهید تا آسیب بیشتری به سیستم وارد نشود و تعمیرات لازم انجام شود.

ارور HE

پیغام خطای HE در ماشین لباسشویی ال جی به مشکلات مرتبط با مدار گرمایشی آب اشاره دارد. این خطا ممکن است ناشی از مشکلاتی مانند خرابی هیتر، سیم کشی هیتر، ترمیستور و سایر قطعات باشد. در صورت نمایش پیغام HE روی صفحه نمایشگر، توصیه می‌شود که بهتر است از ادامه استفاده خودداری کرده و ماشین لباسشویی را به یک تکنسین متخصص معرفی کنید تا او بتواند مشکل را تشخیص داده و تعمیرات لازم را انجام دهد.

ارور dE

وقتی که درب دستگاه به‌طور کامل بسته نشده باشد، پیغام یا کد خطا dE در ماشین لباسشویی ال جی ظاهر می‌شود. این پیغام ممکن است به دلیل یکی از عوامل زیر باشد:

1. بسته نشدن درب ماشین لباسشویی.
2. مشکل در زبانه درب، میکروسوئیچ درب، لولای درب و موارد مشابه.

برای رفع این مشکلات، مطمئن شوید که درب به‌طور کامل بسته شده باشد. یک بار درب را باز کنید و سپس مجدداً ببندید، سپس ماشین لباسشویی را راه‌اندازی کنید. اگر باز هم مشکل حل نشد، نیاز به بررسی و تعمیرات توسط تکنسین متخصص می‌باشد.

ارور EE

ارور یا کد خطا EE در ماشین لباسشویی ال جی به بروز مشکلات در برد اصلی اشاره دارد. هنگامی که این ارور روی نمایشگر لباسشویی ظاهر می‌شود، برای رفع مشکل نیاز به بررسی و تحلیل از سوی یک تکنسین متخصص است. این ارور معمولاً به دلیل مشکلاتی در برد اصلی دستگاه به وجود می‌آید.

توصیه می‌شود که در صورت نمایش ارور EE، از ادامه استفاده خودداری کرده و ماشین لباسشویی را به تعمیرکار یا تکنسین متخصص معرفی کنید. این اقدام به تشخیص و رفع مشکلات فنی با دقت و کارآمدی کمک خواهد کرد.

ارور CL

ارور یا کد خطای CL در ماشین لباسشویی ال جی مربوط به قفل کودک است. برای رفع این ارور، می‌توصیه می‌شود که مراحل زیر را انجام دهید:

1. نمایش ارور CL به معنی فعال بودن قابلیت قفل کودک در دستگاه است. قفل کودک یک سطح محافظتی برای جلوگیری از تغییر وضعیت تنظیمات یا راه‌اندازی ماشین لباسشویی توسط کودکان فراهم می‌کند.

2. برای غیرفعال کردن قفل کودک، می‌توانید کلید Child Lock یا کلیدهایی که در کنار آنها علامت قفل وجود دارد را برای 3 تا 5 ثانیه نگه دارید. این کار باعث می‌شود قفل کودک غیرفعال شده و همه کلیدها به درستی کار کنند.

3. اگر با این مراحل ارور برطرف نشد، نیاز به بررسی و تعمیرات توسط تکنسین متخصص می‌باشد.

ارور E7

ارور یا کد خطا E7 در ماشین لباسشویی ال جی به معنی عدم اتصال اشاره دارد و مربوط به ماشین لباسشویی‌های Twin Wash می‌باشد. ماشین لباسشویی کوچک (Mini Wash) نمی‌تواند به تنهایی کار کند و باید زیر یک ماشین لباسشویی مناسب LG با درب از جلو (Main Wash) قرار گیرد. یک کلید اتصال رابط بین دو ماشین لباسشویی وجود دارد، و در صورتی که Mini Wash زیر دستگاه Main Wash نصب نشود، کلید اتصال کار نخواهد کرد.

در صورتی که این ایراد با وجود رفع عدم اتصال، همچنان ادامه داشته باشد، نیاز به بررسی و تعمیرلباسشویی ال جی توسط تکنسین متخصص می‌باشد.

ارور nC

زمانی که کد خطا یا ارور nC در ماشین لباسشویی ال‌جی ظاهر می‌شود، این به نشانه وجود اختلال در سیستم ارتباط بی‌سیم (NFC) ماشین لباسشویی است. برای رفع این مشکل، بهتر است یک تکنسین متخصص ال‌جی مشکل را بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام دهد. 

ارور FF

زمانی که کد خطا یا ارور FF در ماشین لباسشویی ال‌جی ظاهر می‌شود، این نشان‌دهنده یخ زدگی در شلنگ ورودی آب، شلنگ تخلیه یا فیلتر پمپ تخلیه است. برای رفع این مشکل، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

1. ابتدا شیر آب را ببندید و با یک پارچه آب گرم، یخ را از شیر و ناحیه اتصال شلنگ ورودی آب بگیرید.

2. سپس شلنگ ورودی آب را از ماشین لباسشویی و شیر آب جدا کنید و آن را در آب گرم با دمای زیر 50 تا 60 درجه غوطه ور کنید.

3. برای رفع یخ زدگی فیلتر پمپ تخلیه و شلنگ تخلیه، مقداری آب گرم با دمای بین 50 تا 60 درجه سانتیگراد را در دیگ بریزید و 1 تا 2 ساعت منتظر بمانید.

4. سپس درپوش و شلنگ فیلتر پمپ تخلیه را باز کنید تا آب اضافی کامل خارج شود. در صورت عدم خروج آب، صبر بیشتری نمایید تا یخ کاملاً ذوب شود.

اگر با انجام این مراحل مشکل حل نشود، توصیه می‌شود به یک تکنسین متخصص ال‌جی مراجعه کنید تا مشکل بررسی و تعمیر شود.

ارور nF

زمانی که ارور یا کد خطا nF در ماشین لباسشویی ال‌جی ظاهر می‌شود، این به نشانه مشکلات در برد WiFi، سیم‌کشی و سایر اجزا مرتبط است. علت این ارور ممکن است ایرادات در برد WiFi، مشکلات در سیم‌کشی و سایر اجزا باشد. برای رفع این مشکل، نیاز به بررسی توسط یک تکنسین متخصص ال‌جی است. هنگامی که ارور nF روی نمایشگر لباسشویی ظاهر می‌شود، توصیه می‌شود تا یک تکنسین ماهر اقدام به بررسی و رفع مشکل کند.

ارور FE

زمانی که ارور یا کد خطا FE در ماشین لباسشویی ال‌جی ظاهر می‌شود، این به نشانه ورود آب به دستگاه بیش از حد معمول است. علت این ارور ممکن است ایرادات در شیر برقی، هیدرواستات و سایر اجزا باشد. هنگامی که ارور FE روی نمایشگر لباسشویی ظاهر می‌شود، برای رفع این مشکل نیاز به بررسی توسط تکنسین متخصص ال‌جی است. این ارور نشان‌دهنده ورود آب به مقدار بیش از حد معمول به دستگاه است و برای جلوگیری از آسیب به دستگاه و اجزا آن، نیاز به تعمیر توسط تخصصی دارد.

ارور CF

زمانی که ارور یا کد خطا CF در ماشین لباسشویی ال‌جی ظاهر می‌شود، این به معنای وجود مشکل در فن برنامه خشک کن صددرصد است. وقتی که برنامه خشک کن صد درصد در حال اجرا است و شما ماشین لباسشویی را خاموش می‌کنید، موتور فن خشک کن به منظور حفاظت از خود به مدت ۶۰ ثانیه کار می‌کند. پس از آن، لباسشویی پیغام CF را نمایش می‌دهد که به معنای مشکل در فن خنک‌کننده است.

ارور dr

ارور یا کد خطا dr در ماشین لباسشویی ال‌جی نشان‌دهنده قابلیت تخلیه خودکار آب داخل دستگاه است. زمانی که در حین شستشو ماشین لباسشویی را به حالت مکث (pause) قرار می‌دهید، برنامه شستشو لغو شده و آب باقیمانده در دستگاه به صورت خودکار تخلیه می‌شود. در این حالت، پیغام dr روی نمایشگر لباسشویی ظاهر می‌شود. مهمترین نکته این است که پیغام dr در لباسشویی ال‌جی یک عملکرد طبیعی است و نشان‌دهنده هیچگونه ایراد یا مشکل نمی‌باشد.

ارور E3

ارور یا کد خطا E3 در ماشین لباسشویی ال‌جی، که درب از بالا مربوط به عدم تخلیه می‌باشد. علت این ارور ممکن است یکی از موارد زیر باشد:

1. مشکلات مربوط به فاضلاب منزل.
2. شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی.
3. فیلتر پمپ تخلیه.
4. ایرادات مربوط به پمپ تخلیه و سیم کشی دستگاه و …

برای رفع ایرادات مرتبط با ارور E3 در ماشین لباسشویی ال‌جی، توصیه می‌شود مراحل زیر را انجام دهید:

1. ابتدا محل تخلیه آب ماشین لباسشویی را بررسی کنید. این شامل چک کردن شلنگ تخلیه است که ممکن است گرفتگی یا مسدودی داشته باشد.

2. مسیر شلنگ تخلیه را بررسی کرده و از تاخوردگی با پیچ خوردگی اطمینان حاصل کنید.

3. ارتفاع شلنگ تخلیه نیز باید مطابق با استانداردها باشد؛ حداقل 60 سانتیمتر و حداکثر یک متر از سطح زمین بالا باید آید و سپس به فاضلاب وصل شود.

با انجام این مراحل، مشکل تخلیه آب ماشین لباسشویی را می‌توانید بررسی و رفع کنید. اگر مشکل ادامه دارد، بهتر است به یک تکنسین متخصص مراجعه کنید تا موارد پیچیده‌تر را بررسی و اصلاح نماید.

ارور dL

پیام خطای “dL” در ماشین لباسشویی ال جی به مشکلات مربوط به قفل درب اشاره دارد. برای رفع این مشکلات، ابتدا لطفاً موارد زیر را بررسی کنید:

1. مطمئن شوید که لباسی بین درب ماشین لباسشویی گیر نکرده باشد. لباس‌ها یا سایر اشیاء ممکن است باعث مانع شدن درب شده باشند.

2. اطمینان حاصل کنید که درب ماشین لباسشویی به‌طور کامل بسته شده باشد. یک بار درب را باز کنید و مجدداً ببندید، سپس ماشین لباسشویی را راه‌اندازی کنید.

اگر با انجام این مراحل مشکل حل نشد و همچنان ارور “dL” وجود داشت، ممکن است بهتر باشد تا خدمات پشتیبانی مشتریان ال جی تماس بگیرید یا به دفتر خدمات فنی محلی مراجعه کنید تا تعمیرات لازم انجام شود.

ارور LE1

پیغام خطای LE1 در ماشین لباسشویی ال جی به مشکلات موتور اشاره دارد. علت این خطا ممکن است ایرادات در سیم کشی موتور یا مشکلات مربوط به روتور و سایر قسمت‌های موتور باشد. برای رفع این ایرادات، نیاز به مداخله تکنسین دارید.

اقداماتی که می‌توانید به عنوان کاربر انجام دهید:

1. مطمئن شوید که ماشین لباسشویی به درستی به برق وصل شده است و سیم کشی بدون مشکل است.

2. در صورتی که پس از انجام مراحل اولیه، همچنان پیغام LE1 نمایان می‌شود، توصیه می‌شود تا با تماس با تعمیرکار یا تکنسین متخصص تماس بگیرید. این نوع ایرادات نیازمند دانش فنی و تجهیزات مناسب است و بهتر است توسط تخصصی حل شوند.

ارور de4

پیغام خطای “dE4” در ماشین لباسشویی ال جی نمایانگر مشکلات مرتبط با درب است. علت این خطا ممکن است بسته نشدن درب ماشین لباسشویی یا وجود ایراد در حسگر درب باشد. برای رفع این ایرادات، مراحل زیر را انجام دهید:

1. مطمئن شوید که درب ماشین لباسشویی به‌طور کامل بسته شده باشد. یک بار درب را باز کنید و مجدداً ببندید. سپس ماشین لباسشویی را راه‌اندازی کنید.

2. اگر پس از انجام مرحله اول مشکل حل نشد و همچنان پیغام “dE4” وجود داشت، احتمالاً حسگر درب نیاز به بررسی دارد. در این صورت، توصیه می‌شود تا به تعمیرکار یا تکنسین متخصص مراجعه کنید تا حسگر درب بررسی و در صورت لزوم تعمیر شود.

در صورتی که مشکل همچنان باقی بماند، بهتر است به خدمات پشتیبانی ال جی تماس بگیرید یا به دفتر خدمات فنی محلی مراجعه کنید تا مشکل شناسایی و رفع شود.

ارور nE

پیغام خطای “nE” در ماشین لباسشویی ال جی به اختلالات در اتصال WiFi مربوط است. علت این خطا ممکن است ایرادات در برد WiFi، سیم کشی و سایر مشکلات مرتبط با اتصال باشد. برای رفع این ایرادات، نیاز به مداخله تکنسین دارید.

اقداماتی که ممکن است به عنوان کاربر انجام دهید:

ابتدا مطمئن شوید که اتصال WiFi در محدوده ماشین لباسشویی فعال است و نامحدود به مشکلی برنخورده است.

مطمئن شوید که رمز عبور WiFi صحیح وارد شده باشد و اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی به درستی به شبکه متصل شده است.

در صورتی که مشکل پس از انجام مراحل اولیه حل نشود و همچنان پیغام “nE” وجود داشت، توصیه می‌شود تا با تماس با تعمیرکار یا تکنسین متخصص تماس بگیرید. این نوع ایرادات نیازمند دانش فنی و تجهیزات مناسب است و بهتر است توسط تخصصی حل شوند.

در صورتی که مشکل همچنان باقی بماند، بهتر است به خدمات پشتیبانی ال جی تماس بگیرید یا به دفتر خدمات فنی محلی مراجعه کنید تا مشکل شناسایی و رفع شود.

ارور nU

پیغام “nU” در ماشین لباسشویی ال جی به مشکلات در فناوری NFC اشاره دارد. برای رفع این ایراد، بهتر است از خدمات تعمیر توسط تکنسین استفاده کنید.

ارور LOE

پیغام LOE در ماشین لباسشویی ال جی به باز بودن درب محفظه مواد شوینده اشاره دارد. لطفاً بررسی کنید که درب کشویی محفظه مواد شوینده به درستی بسته باشد. اگر مشکل برطرف نشد، نیاز به بررسی و تعمیرات لباسشویی است.

ارور dE2

پیغام “dE2” در ماشین لباسشویی ال جی نشان‌دهنده عدم بسته شدن درب است. این مشکل ممکن است به دلیل زبانه درب، میکروسوئیچ درب یا لولای درب باشد. ابتدا مطمئن شوید که درب به‌طور کامل بسته شده باشد. اگر مشکل حل نشد، نیاز به بررسی و تعمیرات لباسشویی است.

تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

برای تعمیر لباسشویی ال جی در کرج می‌توانید با شرکت الوتکنیک تماس بگیرید. الوتکنیک یکی از مراکز خدمات مجاز ال جی است که ممکن است به شما در تعمیر و خدمات مربوط به لباسشویی ال جی کمک کند. برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای تعمیر ، با ما تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی ال جی در کرج

سوالات متداول

برای پیدا کردن یک تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، می‌توانید به مراکز خدمات مجاز ال جی در نزدیکی خود مراجعه کنید. همچنین، می‌توانید با تماس با مراکز خدمات مجاز یا استفاده از منابع آنلاین معتبر، یک تکنسین تخصصی را پیدا کنید.

اگر ماشین لباسشویی ال جی شما تحت گارانتی قرار دارد و به مشکلی برخورده است، تعمیر آن توسط ال جی به صورت رایگان یا با کمترین هزینه ممکن است که تحت شرایط گارانتی وارد می‌شود. برای اطلاعات دقیقتر، به مدارک گارانتی خود مراجعه کنید یا با خدمات پس از فروش ال جی تماس بگیرید.

در بسیاری از موارد، دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ال جی شما دارای راهنمایی‌هایی است که به شما کمک می‌کند مشکل را تشخیص دهید و اقدام به رفع آن کنید. همچنین، ممکن است منابع آنلاین ال جی و وب‌سایت رسمی شرکت به شما در تشخیص مشکلات و اقدامات تعمیری کمک کنند.

برای رزرو وقت تعمیر، با این شماره 02191691071 تماس بگیرید.

مدت زمان تعمیر ممکن است بسته به نوع مشکل و تعداد تعمیرات مورد نیاز متغیر باشد. با تعمیرکاران الوتکنیک تماس بگیرید تا مشکل را ارزیابی کنند و به شما تخمین زمانی دقیق بدهند.

مشتریان تعمیر لباسشویی ال جی چه می‌گویند؟

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمیترین
جدیدترین رای بیشتر
نظرات
مشاهده همه نظرات
محمد کرامتی

مطالب بسیار کاربردی و عالی

3/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمیترین
جدیدترین رای بیشتر
نظرات
مشاهده همه نظرات
محمد کرامتی

مطالب بسیار کاربردی و عالی