تعمیر ساید بای ساید

تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید یکی از خدمات مورد نیاز دنیای امروزی است به دلیل این که یخچال یکی از اجزاء لوازم خانگی محسوب می شود که سهم زیادی در آشپزخانه دارد، قیمت بالای این نوع از لوازم خانگی اهمیت آن را در بین خانواده های ایرانی چندین برابر کرده است، جهت انجام خدمات تعمیر ساید بای ساید می توانید با کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی الوتکنیک در کرج و فردیس و هشتگرد و تهران در ارتباط باشید.

برای ارائه انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی این فرم را پر نمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید

توسط تعمیرکاران حرفه ای

تعمیر یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر در تمامی برندها با به کار گیری کادری مجرب انجام می شود که شما می توانید فقط با یک تماس تلفنی آن ها را به منزل خود بفرستید، تا عیب یابی یخچال و ساید بای ساید شما را انجام بدهند.

تعمیرکار متخصص

خدمات 24 ساعته

هزینه مقرون بصرفه

خدمات رسانی سریع

تعمیر ساید بای ساید

برخی از خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید

تعویض فیلتر یخچال

تعویض فیلتر

تعویض فن یخچال

تعویض فن موتور

تعویض لاستیک درب یخچال

تعویض لاستیک درب یخچال

تعمیر یخساز یخچال

تعمیر یخساز یخچال

رگلاژ درب یخچال

رگلاژ درب یخچال

تعمیر ساید بای ساید

در این مقاله قصد داریم برخی از رایج‌ترین مشکلات یخچال سامسونگ و اینکه چگونه می‌توانید آنها را برطرف کنید و کدام موارد را باید به تکنسین ماهر بسپارید. برخی از این مشکلات عبارتند از: تعمیر یخچال سامسونگ که نمی‌تواند دما را به طور مداوم حفظ کند، نمایشگر نادرست کار می کند و موارد دیگر می‌تواند باشد. اگر به دنبال تعمیر یخچال سامسونگ ارزان هستید باید گفت که سامسونگ به دلیل اصلی بودن قطعات آن قطعا هزینه نگهداری بالای دارد و حتی تعمیر یخچال سامسونگ دراصفهان هم هزینه‎های خود را به دنبال دارد. اگر در حال خرید یخچال سامسونگ هستید، قبل از اینکه خیلی دیر شود این لیست از مشکلات رایج را بررسی کنید.

برد یخچال سامسونگ

برد کنترل اصلی مانند مغز یخچال شماست که اجزا و عملکرد دستگاه را کنترل می‌کند. وقتی برد خراب شود، یخچال با مشکل خنک‌سازی، یخ‌زدایی و آب‌پاش و یخ‌ساز مواجه می‌شود. علاوه بر این، خود برد ممکن است بو یا علائم سوختگی داشته باشد، در حالی که قطعات آن فاقد پیوستگی الکتریکی هستند. البته معلوم بودن این مورد برای یخچال‌های فریزر می‌تواند بهتر دیده شود و باید هرچه سریعتر آن را بررسی کنید در غیرانیصورت باید تعمیر یخچال فریزر سامسونگ را انجام دهید. قبل از تعمیر برد یخچال سامسونگ و تماس گرفتن با مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ باید از خراب شدن حتمی بُرد مطمئن شوید. چندین نمونه از دلایل بر خرابی یخچال فریزر که می‌تواند نمایان تعمیر یخچال فریزر سامسونگ باشد:

  • اگر با وجود اتصال به برق، یخچال فریزر کار نکند.
  • زمانیکه یخچال فریزر روشن است، اما یک مرتبه خاموش می‌شود.
  • یخچال دارای صداهای زیاد باشد.
  • با نشان دادن خطاهای f1,C1 بر روی نمایشگر یخچال

 

برای تعویض برد یخچال در صورت نداشتن مهارت کافی بهتر است که آن را به یک تعمیر کار یخچال سامسونگ ماهر بسپارید، به این دلیل تعمیر یخچال سامسونگ در منزل برای بیشتر افراد در صورت نداشتن تجهیرات مشکل خواهد بود. اما مراحل کار تعویض آن به اینصورت است که باید جریان برق را بصورت کامل قطع کنید. در مرحله بعد پوشش برد الکترونیکی را معمولا در یخچال‌های سامسونگ در پشت آن یا روی سقف یخچال قرار دارد را بردارید. در مرحله بعد می‎توانید یک عکس از برد گرفته تا بعدا همانند آن نصب کنید. در نهایت می‌توانید برد جدید را روی یخچال خود نصب کنید.

 

یخچال سامسونگ خنک نمی‌شود!

یخچال‌های سامسونگ به دلیل ایرادات متعدد از جمله یخ زدن آب، مورد انتقاد قرار گرفته‌اند و بیشتر تعمیر یخچال فریزر سامسونگ مورد بحث مردم است. علاوه بر این طبق بررسی‌های انجام شده در بعضی از یخچال‌ها گذارش شده که یخچال سامسونگ آنها به خوبی غذاها را خنک نمی‌کند و در بعضی موارد دمای آن را به درستی حفظ نمی‌کند. البته در بیشتر موارد براثر ضربه‌های ناشی از جابجای امکان تعمیر یخچال بعد از مدتی وجود دارد. البته در بیشتر مواقع تعمیر درب یخچال سامسونگ می‌تواند به خنک بودن یخچال شما کمک کند. اما اگر سیستم خنک کننده یخچال سامسونگ شما آنطور که در نظر گرفته شده کار نمی‌کند، در اینجا نکاتی در مورد نحوه تشخیص آن و رفع مشکل را بیان می‌کنیم.

1- کویل‌های کندانسور کثیف

تمیز کردن کویل‌های کندانسور به یخچال شما کمک می‌کند تا با راندمان مطلوب کار کند و صرفه جویی در انرژی شما را بهبود ببخشد. بهینه سازی جریان هوای داخل یخچال نیز به جلوگیری از بو و رشد کپک کمک می‌کند. این بسیار مهم‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. با این حال بهتر است هر سال کویل‌های کندانسور یخچال خود را تمیز کنید.

2- کمپرسور معیوب

اگر یخچال سامسونگ شما به خوبی خنک نمی‌شود، ممکن است لازم باشد که کمپرسور آن را بررسی کنید. اگر به نظر می‌رسد کمپرسور کار می‌کند، اما یخچال و فریزر خنک نمی‌شوند، احتمالاً به یک کمپرسور جدید نیاز دارید. مشکل کمپرسورهای قدیمی این است که اغلب بدون ایجاد سر و صدا از کار می‌افتند، به این معنی که اگر زمان تعویض کمپرسور شما فرا رسیده باشد، باید بیشتر مراقب باشید. در غیر اینصورت نیاز به تعمیرات تخصصی یخچال خواهد بود.

مشکلات یخ ساز یخچال سامسونگ

برخی از افراد با یخ ساز یخچال‌های سامسونگ مشکل دارند. البته بیشتر افراد هنگام سرویس کار یخچال سامسونگ این مورد را فراموش می‌کنند، چون فکر می‌کنند فقط موتور یخچال مهم است.
در اینجا موارد رایج مشکل یخ ساز را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

1- شیر ورودی آب

شیر آبرسانی جریان آب به داخل یخ ساز را مدیریت می‌کند. اگر شیر معیوب باشد یا فشار کافی برای تغذیه آب به دستگاه نداشته باشد، قادر به تولید یخ نخواهد بود. نکته مهم دیگر برای تهیه یخ، یخچال شما باید 20 psi فشار آب تولید کند

2- فیلتر آب

هنگامی که آب از فیلتر عبور می‌کند، می‌تواند ناخالصی‌هایی را که ممکن است بر طعم آن تأثیر بگذارد را حذف کند. دستگاه باید به درستی نگهداری شود تا اطمینان حاصل کنید که بهترین آب، یخ یا بخار برای انواع نوشیدنی‌ها ارائه می شود. در صورت بروز خرابی دستگاه یخ ساز متوجه می شوید که به هیچ وجه تکه‌های یخ تولید نمی‌شود. طول عمر فیلترهای یخچال به سختی طبیعی منبع آب شما بستگی دارد. اگر از آب به شدت کلردار یا فلوراید استفاده می‌کنید، باید هر سه ماه یکبار فیلتر را تعویض کنید تا از گرفتگی آن جلوگیری شود.

تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ

عیب یابی و تعمیر ساید بای ساید سامسونگ یکی از تخصصی‎ترین موارد مهم برای تعمیر آن بحساب می‌آید. همانطور که می‌دانید این نوع یخچال‌ها از حجم و وزن بالایی برخوردار هستند و امکان جابجای آنها بسیار دشوار است پس تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ نسبتا سخت‌تر خواهد بود. با این حال تمامی خدمات مربوط به این دستگاه معمولا بصورت سرویس در محل انجام می‎شود و تعمیر یخچال ساید سامسونگ باید توسط تکنسین ماهری یا تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ انجام شود. مشکلات رایج در این مورد مربوط به داغ شدن بیش از حد، یکسره شدن اتومات، برفک زدن یا ارورهای خطای که موجب تعمیر یخچال ساید سامسونگ شما می‌شود. بیشتر تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در منزب انجام نمی‌شود و به دلیل بالا بودن هزینه این مارک، بهتر است که شما آن را تعمیر نکنید.

تعمیرات ساید بای ساید

در این مطلب قصد داریم شما را با مشکلات متداول و تعمیرات ساید بای ساید آشنا کنیم. بدون شک یخچال از مهم ترین عناصر در خانه و آشپزخانه محسوب می شود که وظیفه آن نگهداری از مواد غذایی است. شاید در سال های گذشته تنوع زیادی در طراحی و تولید این دستگاه وجود نداشت. اما امروزه شاهد طراحی های بی نظیری همانند ساید بای ساید، دوقلو و .. هستیم. با ما همراه باشید تا به نکات مهم در تعمیرات ساید بای ساید اشاره کنیم.

مشکلات یخچال ساید بای ساید

یخچال فریزر ساید بای ساید

چه عواملی سبب می شود که به سراغ تعمیرات ساید بای ساید برویم؟ قطعا نحوه نگهداری از این یخچال در افزایش راندمان، حفظ عملکرد و طول عمر آن تاثیرگذار است. اما در برخی از مواقع شاهد بروز مشکلاتی هستیم که از کنترل ما خارج هستند و آسیب زیادی به دستگاه می زنند. به طور مثال زمانی که برق شبکه نوسان زیادی می کند مهم ترین عامل در کاهش طول عمر و احتمال سوختگی قطعات آن محسوب می شود. خرابی یخچال ساید بای ساید باید در اسرع وقت انجام شود. زیرا نگهداری حجم زیادی از مواد غذایی در محیط بیرون از یخچال امکان پذیر نمی باشد.

هیچ فرقی نمی کند که شما قصد تعمیر یخچال ساید سامسونگ را دارید یا می خواهید تعمیر ساید بای ساید ال جی ، تعمیر ساید بای ساید بوش و … را انجام دهید. بلکه مهم این است که به تعمیرگاه های مجاز و نمایندگی های معتبر مراجعه کنید. در این نمایندگی ها می توانید اقدام به تعمیر تلویزیون، تعمیر یخچال سامسونگ و تعمیر لباسشویی ال جی نیز کنید. سامسونگ و ال جی جزو محبوب ترین برندها در بازار داخلی محسوب می شوند که اعتماد زیادی به کیفیت و عملکرد آن ها وجود دارد. متداول ترین مشکلاتی که سبب می شود به سراغ تعمیرات ساید بای ساید بروید خاموش شدن ناگهانی، عدم تنظیم ترموستات، خنک نشدن فضای داخلی، یخ زدن مواد غذایی، ایجاد بوی نامطبوع در فضای یخچال، ایجاد برفک و … می باشد.

عدم خنک کردن یخچال

معمولا دلیل خنک نکردن یخچال ساید، بروز ایراد در ترموستات و گاز می باشد. اما به جز آن می توان به سایر مشکلات از جمله خرابی کمپرسور، خرابی لاستیک درب یخچال و خرابی فن نیز اشاره کرد. معمولا لاستیکی که دور درب یخچال وجود دارد از طول عمر محدودی برخوردار است و در صورتی که شاهد پارگی یا پوسیدگی آن بودید باید سریعا اقدام به تعویض آن کنید. خرابی لاستیک باعث می شود که هوای خنک از فضای داخلی یخچال خارج شود و آسیب های متعددی به دستگاه وارد شود.

عدم یخسازی

تمام مدل های یخچال ساید بای ساید، دارای یخساز هستند. یکی از متداول ترین مشکلاتی که در این دستگاه ایجاد می شود عدم یخسازی آن است. در این شرایط صرفا دستگاه یخساز مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرد. اما در برخی از مواقع شاهد هستیم که تکنسین های مجرب، به سراغ بررسی سایر بخش ها نیز می روند و در صورت نیاز اقدام به تعمیر آن ها می کنند.

مشکلات یخچال ساید بای ساید

روشن شدن چراغ فیلتر آب تصفیه

روشن شدن چراغ فیلتر آب تصفیه دلایل متعددی دارد. به طور مثال این چراغ زمانی روشن می شود که موقع تعویض فیلتر است. توصیه می کنیم علاوه بر فیلتر داخلی، فیلتر پشت را نیز تعویض کنید تا کیفیت و عملکرد دستگاه بهتر شود. در برخی از مواقع تکنسین ها پیشنهاد می کنند که 3 فیلتر را به طور همزمان عوض کنید تا از مزایای آن شامل معدنی کردن و آنتی باکتریال کردن آب بهره مند شوید.

عدم انجماد مناسب

از دیگر نکات مهمی که در تعمیرات ساید بای ساید وجود دارد این است که فریزر، مواد  غذایی را به خوبی منجمد نمی کند. قطعا این امر می تواند باعث خرابی مرغ و گوشت در کوتاه ترین زمان ممکن شود. این مشکل به دلیل خرابی ترموستات، کم شدن گاز دستگاه، خرابی لاستیک درب و خرابی کمپرسور خواهد بود. اگر یخچال از نوع دیفراست باشد، عمل نکردن دیفراست باعث عدم انجماد مواد غذایی در فریزر خواهد بود.

داغ شدن بیش از حد موتور

موتور و کمپرسور، قلب یخچال هستند و اگر دچار خرابی شوند، مشکلات عدیده ای را در عملکرد دستگاه به وجود می آورند. علاوه بر آن باید هزینه زیادی بابت تعمیر آن ها پرداخت کنید. به طور طبیعی دمای موتور یخچال تا 70 درجه طبیعی است اما اگر بیشتر شود شاهد اورلود کردن آن خواهیم بود. در این شرایط فیوز محافظتی کمپرسور موتور را خاموش می کند و این بخش قادر به ادامه کار خود نخواهد بود.

نشت آب از آبریز یخچال

اگر شیر برقی یخچال ساید بای ساید سوخته باشد شاهد نشت آب به صورت قطره قطره از آبریز خواهیم بود. اغلب مدل های ساید بای ساید دارای یخ ریز و آبریز می باشند. اگر آبریز یخچال ساده باشد و صرفا دارای یک مخزن باشد می توانید اقدام به باز کردن شیر زیر آن کنید و واشر و اورینگ آن را تعویض کنید. سپس مخزن را پر از آب کنید. اما اغلب یخچال های ساید دارای شیلنگ و ورودی آب هستند که آب را از شیر آب تامین می کنند و نیازی نیست که مخزن را به طور دستی پر کنید. در این مدل از یخچال های ساید باید به سراغ تعویض شیر برقی بروید. توصیه می کنیم این کار را به فردی بسپارید که در زمینه تعمیرات ساید بای ساید تخصص دارد.

برق داشتن بدنه یخچال

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که بعد از لمس کردن درب یخچال، با مشکلاتی مانند برق گرفتگی مواجه شده اید. در این شرایط احتمال معیوب شدن سیم های رابط، اتصال ترموستات، عدم نصب سیم ارت و … وجود دارد. برای رفع این مشکل باید یخچال را از برق جدا کنیم و بعد از جدا کردن اورلود و رله استارت، آن را مجددا به برق بزنیم. با استفاده از ابزاری به نام مولتی متر، اتصالات احتمالی یخچال را چک کرده و تمام قطعات را از نظر اتصالی بررسی می کنیم.

کلام آخر !

در این مطلب با مشکلات متداول در خصوص یخچال ساید بای ساید آشنا شدید. معمولا یخچال جزو لوازم گران قیمت خانه محسوب می شود و اگر دچار مشکل شود باید برای تعمیر آن هزینه زیادی پرداخت کنید. به همین دلیل توصیه می کنیم که در سپردن آن به تکسنین ها، حساسیت زیادی به خرج دهید. به هیچ عنوان به سراغ افراد تازه کار و نابلد نروید. مرکز ” الو تکنیک ” یکی از بهترین مراکز برای تعمیر دستگاه هایی مانند تلویزیون، یخچال و لباسشویی می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات