بهتر است که تعمیر لباسشویی اسنوا در محل انجام شود. زیرا لباسشویی همانند سایر لوازم برقی از قطعات الکترونیکی و حساس زیادی برخوردار است و حمل آن به نمایندگی باعث آسیب های احتمالی از جمله ضربه و فشار مضاعف خواهد شد. نمایندگی تعمیرات اسنوا در کرج ” الوتکنیک” جزو آن دسته از مراکزی است که تکنسین های خود را به محل اعزام می کند و تعمیر لباسشویی اسنوا توسط آن شامل 6 ماه گارانتی و ضمانت می باشد.

برای ارائه انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی این فرم را پر نمایید.

چرا الوتکنیک؟

تعمیر لباسشویی اسنوا

پشتیبانی حرفه ای

تعمیر لباسشویی اسنوا

قیمت مناسب

تعمیر لباسشویی اسنوا

حضور در محل

تعمیر لباسشویی اسنوا

تعمیرکاران حرفه ای

تعمیر لباسشویی اسنوا در سریع ترین زمان

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا چقدر است؟

هزینه ای که برای تعمیر لباسشویی اسنوا از مشتری دریافت می شود به عوامل زیادی بستگی دارد. اغلب نمایندگی ها از جمله “الوتکنیک” هزینه ها را بر اساس تعرفه دریافت می کنند اما به طور کلی تعمیرات جزو کارهای خدماتی به شمار می رود و هزینه ای که اعلام می شود ارتباط مستقیمی با نوع قطعه خراب، وسعت خرابی و … دارد. نمایندگی های معتبر از جمله الوتکنیک، بابت خدمات ارائه شده گارانتی درنظر می گیرند. اگر قصد دارید از خدمات الوتکنیک بهره مند شوید این اطمینان را به شما می دهیم که گارانتی به مدت 6 ماه فعال خواهد بود و هر زمان که قطعه تعمیری یا تعویضی دچار مشکل شد می توانید برای تعمیر مجدد و رایگان آن از تکنسین های ما کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی تمامی برند ها

خدمات لباسشویی اسنوا در محل

یکی از دلایلی که افراد ترجیح می دهند تعمیر لباسشویی را در محل انجام دهند این است که لباسشویی جزو وسایل سنگین خانه محسوب می شود و حمل آن می تواند مخاطرات زیادی در پی داشته باشد. با وجود نمایندگی هایی همچون الوتکنیک دیگر نیازی نیست که زمان و انرژی خود را هدر دهید و هزینه ای بابت حمل دستگاه تا نمایندگی بپردازید. تعمیرکاران ماهر در مجموعه ما در کمترین زمان به محل شما اعزام می شوند و عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی را توسط ابزارهای دقیق و پیشرفته انجام می دهند. آن ها هزینه های احتمالی را برآورد می کرده و به شما اعلام می کنند. در صورت موافقت شما با موارد اعلامی، روند تعمیر دستگاه آغاز خواهد شد.

عیب یابی لباسشویی اسنوا

روشن نشدن ماشین لباسشویی

ساده ترین موضوعی که باعث روشن نشدن دستگاه می شود، عدم برق رسانی به آن است. کابل، دوشاخه و پریز را بررسی کنید و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید. اگر متوجه هیچ مشکلی نشدید باید به سراغ سیم کشی ماشین لباسشویی بروید. زیرا ممکن است یکی از سیم ها قطع شده باشد و برق در دستگاه جریان پیدا نکند. علاوه بر آن خراب بودن کلید پاور یا قفل ایمنی از دیگر مواردی است که مانع از روشن شدن دستگاه می شود. بعد از بررسی تمام موارد مذکور باید موتور ماشین لباسشویی را بررسی کنید. موتور جزو بزرگ ترین و گران تر قطعات ماشین لباسشویی درنظر گرفته می شود که ممکن است دچار سوختگی یا نیم سوز شدن شود.

 تعمیر لباسشویی اسنوا  

شسته نشدن لباس های کرکی و پرزی در لباسشویی

در ابتدا باید از پر کردن بیش از حد دیگ ماشین لباسشویی اجتناب کنید تا فضای کافی برای تامین آب و شستشوی لباس ها وجود داشته باشد. برند اسنوا، دستگاه هایی با ظرفیت های مختلف تولید کرده که انتخاب و خرید آن ها ارتباط مستقیمی به تعداد اعضای خانواده، نوع لباس ها، بودجه و البته سلیقه شما دارد. معمولا نباید دیگ را بیشتر از 70% کل ظرفیت پر کنید.

شسته نشدن لباس های کرکی و پرزی می تواند به دلیل استفاده کم از مواد شوینده باشد. همچنین نامناسب بودن مواد شوینده عامل دیگری در بروز این مشکل محسوب می شود. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که استفاده از مواد شوینده نامرغوب به مرور زمان خرابی های متعددی ایجاد می کند و در نهایت شما را مجبور به تعمیر لباسشویی اسنوا خواهد کرد.

نچرخیدن لباس ها در دیگ لباسشویی

معمولا نچرخیدن دیگ به دلیل عدم توزیع مناسب لباس ها در دیگ می باشد. لباس ها را خارج کنید و آن ها را از یکدیگر باز کنید و مجددا درون دیگ قرار دهید. از دیگر عوامل موثر بر نچرخیدن لباس ها در دیگ می توان به تراز نبودن ماشین لباسشویی اشاره کرد. زیرا باعث برهم خوردن تعادل دستگاه می شود و ممکن است از چرخیدن صحیح دیگ جلوگیری کند.

در حال حاضر ماشین های لباسشویی اسنوا از پایه های ترازشونده برخوردار هستند که به کمک آن ها می توان سطح زیرین دستگاه را تراز کرد. پیشنهاد می کنیم بعد از انجام این کار، به سراغ بررسی پمپ و شیلنگ تخلیه نیز بروید. گاهی اوقات ممکن است این بخش ها توسط یک جسم خارجی کوچک، مسدود شده باشند.

تمیز شسته نشدن لباس ها در لباسشویی

بدیهی است که اگر دیگ ماشین لباسشویی را بیش از حد پر کنید، لباس ها به خوبی شسته و تمیز نمی شوند. علاوه بر آن استفاده از مواد شوینده به مقدار کم یا شوینده های بی کیفیت عامل دیگری در بروز این مشکل محسوب می شود. اگر بعد از بررسی این موارد متوجه شدید که مشکلی وجود ندارد باید به سراغ تعمیر لباسشویی اسنوا و ارزیابی های فنی از جمله خرابی المنت، شیر برقی یا رسوب گرفتگی دستگاه بروید. گرم بودن آب تاثیر مستقیمی در تمیز شدن لباس ها دارد و اگر المنت خراب شده باشد قادر به گرم کردن آب نخواهد بود.

تعمیر لباسشویی اسنوا

 

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی

ابتدا از باز بودن شیر آب ورودی یا وصل بودن آب شهری اطمینان حاصل کنید. گاهی اوقات آب شهری قطع است و دستگاه قادر به آبگیری نمی باشد. مسدود بودن فیلتر ورودی، خرابی هیدروستات و خرابی شیربرقی از دیگر عواملی هستند که از آبگیری کردن ماشین لباسشویی جلوگیری می کنند.

نکته ای که در این خصوص وجود دارد و اغلب افراد نسبت به آن بی توجه هستند این است که ارتفاع شلنگ ورودی آب نباید خیلی زیاد باشد. چون منجر به تاخوردگی و پیچ خوردگی خواهد شد. همچنین کوتاه بودن بیش از حد آن نیز توصیه نمی شود. اگر نگاهی به دفترچه راهنمای دستگاه بیندازید به خوبی متوجه ارتفاع و طول استاندارد شلنگ خواهید شد.

صدا و لرزش زیاد ماشین لباسشویی

عیب یابی و تعمیر لباسشویی اسنوا در این زمینه به تخصص و تجربه نیاز دارد. زیرا خرابی قطعات داخلی عامل اصلی این مشکل به حساب می آیند. به طور مثال تعمیرکاران ماهر یاتاق های تعبیه شده در زیر دیگ را بررسی می کنند و در صورت فرسودگی، اقدام به تعویض آن ها می کنند. همچنین نوع صدا اهمیت زیادی دارد. اگر صدای جیر جیر به گوش می رسد نشانه خشک بودن بلبرینگ ها و نیاز آن ها به روغن کاری است.

فرسوده بودن قرقره محرک یا تسمه دستگاه، تراز نبودن سطح زیرین لباسشویی، شل بودن تسمه و پر کردن بیش از حد مخزن از دیگر عوامل تولید سروصدای زیاد می باشد. توجه داشته باشید که قبل از تماس با نمایندگی، محتویات مخزن را بررسی کنید. شاید سکه یا شی فلزی درون لباس ها باشد که چرخش مخزن باعث تولید صدا می کند.

بوی بد ماشین لباسشویی

برخی از خانم های خانه دار بعد از اتمام کار ماشین لباسشویی، لباس ها را سریع از آن خارج نمی کنند. این امر می تواند باعث ماندن رطوبت درون دیگ و رشد میکروب و قارچ شود. رشد آلودگی ها به مرور زمان بوی بد تولید می کند. توصیه می کنیم لباس ها را سریعا از دستگاه خارج کنید و محفظه داخلی آن را توسط یک حوله نرم کاملا خشک کنید. برای رفع بوی بد می توانید از سرکه سفید استفاده کنید. یک فنجان سرکه سفید را درون مخزن لباسشویی بریزید و برنامه شستشو را آغاز کنید.

باقی ماندن کف اضافه بر روی لباس ها در لباسشویی

بهتر است در هنگام خرید و استفاده از شوینده های مختلف، به مندرجات روی بسته بندی آن توجه کنید. نوع شوینده باید بر اساس جنس لباس های شما باشد. اگر از شوینده های بی کیفیت یا غیرمرتبط با جنس لباس استفاده کنید در حین شستشو کف زیادی تولید می کند و می تواند منجر به آسیب دیدگی لباسشویی شود.

از دیگر مواردی که در خصوص تعمیر لباسشویی اسنوا وجود دارد تخلیه نشدن آب، نشتی آب، باز نشدن درب، خشک نشدن لباس ها و … می باشد. بهتر است ابتدا احتمالات ساده را بررسی کنید و در صورتی که هنوز مشکل پابرجا بود با نمایندگی های معتبر از جمله الوتکنیک تماس بگیرید.

0 0 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات