نماینوگی تعمیرات دوو در کرج

خدمات نمایندگی تعمیرات دوو در کرج شامل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولرگازی، تلویزیون، یخچال ساید بای ساید و … می شود. از مهم ترین مشخصات این نمایندگی می توان به فعالیت 24 ساعته، سرویس دهی به استان تهران و حومه، استفاده از قطعات اورجینال و … اشاره کرد. خدمات نمایندگی تعمیرات دوو در کرج در محل نیز ارائه می شود.

برای بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات دوو در کرج اطلاعات خود را در فرم روبه رو ثبت کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

برای ارائه انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی این فرم را پر نمایید.

نمایندگی تعمیرات دوو در کرج

 

نمایندگی تعمیرات دوو در کرج

در حال حاضر تعداد نمایندگی تعمیرات دوو در کرج بسیار زیاد است. اما پارامترهای مختلفی در انتخاب بهترین نمایندگی وجود  دارد که باید مدنظر قرار دهید. متاسفانه فعالیت برخی از نمایندگی ها مجاز نیست و هیچ ضمانتی بابت خدمات خود ارائه نمی دهند. اما مرکز “الوتکنیک” علاوه بر تعمیرات انواع محصولات دوو، از ویژگی های زیر نیز برخوردار می باشد:

  • سرویس دهی فوری: تنها کافیست وارد وب سایت “الوتکنیک” شوید و مشخصات خود را ثبت کنید. همچنین نوع دستگاه و ایراد آن را نیز ذکر کنید تا تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن به شما مراجعه کرده و اقدام به عیب یابی، تشخیص و تعمیر کنند. بدون شک سرویس دهی فوری از ویژگی های مهم نمایندگی های تعمیراتی می باشد.
  • خدمات 24 ساعته: خرابی بعضی از دستگاه ها مانند یخچال و کولرگازی نیاز به تعمیر فوری دارند و افراد باید سریعا اقدامات لازم را انجام دهند. به همین دلیل خدمات نمایندگی باید به طور 24 ساعته و 7 روز هفته باشد. نمایندگی “الوتکنیک” از این ویژگی برخوردار است و در هر زمان به نیاز مشتریان پاسخ می دهد.
  • قطعات اورجینال: هنگامی که یک دستگاه خراب می شود و به تعویض قطعه نیاز دارد باید حتما از قطعات اورجینال و اصلی استفاده شود تا عملکرد دستگاه حفظ شود. نمایندگی تعمیرات دوو در کرج ” الوتکنیک” اصل بودن تمام قطعات را تضمین می کند.

 

تعمیرات لوازم خانگی دوو

دوو یکی از شرکت های کره ای و سازنده لوازم الکترونیکی می باشد که جایگاه ویژه ای در بازارهای جهانی دارد. بعد از برند دوو، برندهایی همچون سامسونگ و ال جی قرار دارند. کیفیت محصولات دوو به قدری زیاد است که به ندرت دچار خرابی یا ایراد می شوند. اما بدیهی است که عدم استفاده صحیح از دستگاه، مهم ترین عامل در خرابی آن به شمار می رود. نمایندگی تعمیرات دوو در کرج “الوتکنیک” علاوه بر آنکه خدمات ویژه ای در زمینه تعمیرات ارائه می دهد بلکه می تواند در جایگاه یک مشاور نیز ظاهر شود. علاوه بر آن بخشی از وب سایت ما به مقالات آموزشی اختصاص پیدا کرده که به کمک آن می توانید عیب یابی دستگاه را در منزل انجام دهید و اقدامات راهگشا را اجرا کنید.

نمایندگی تعمیرات دوو در کرج

 

نمایندگی نصب دوو در کرج

فرقی نمی کند که شما کدام یک از محصولات دوو را خریداری کرده اید. بلکه مهم این است که تمام محصولات آن برای بهره مندی از گارانتی، باید توسط نمایندگی های مجاز نصب شوند. به طور مثال نصب یخچال کار یا تلویزیون کار دشواری نیست. تنها کافیست دوشاخه آن را به پریز متصل کنید. اما اگر این کار را به طور خودسرانه انجام دهید دستگاه از گارانتی خارج می شود و در صورتی که مشکلی برای آن پیش آید، باید بابت تعمیر آن هزینه بپردازید. به همین دلیل است که تمام سازندگان توصیه می کنند نصب دستگاه ها را توسط نمایندگی ها انجام دهید. شما عزیزان می توانید برای نصب محصولات دوو از نمایندگی ” الوتکنیک” کمک بگیرید.

نمایندگی تلویزیون دوو در کرج

ایرادات مختلفی باعث می شود که افراد به نمایندگی تعمیرات دوو در کرج مراجعه کنند. به طور مثال ممکن است در حین تماشای تلویزیون به یک باره شاهد قطع صدا و تصویر آن باشید. همچنین روشن و خاموش شدن ناگهانی دستگاه، ایجاد خطوط عمودی و افقی بر روی صفحه همگی از نشانه های خرابی دستگاه می باشد. توجه داشته باشید که همیشه سوختگی قطعات باعث بروز این مشکلات نمی شود. بلکه ممکن است آنتن تلویزیون خراب شده باشد و نیاز به استفاده از تقویت کننده های سیگنال داشته باشید و یا کابل هایی مانند HDMI دچار خرابی و شل شدگی شده باشند. پیشنهاد می کنیم ابتدا موارد ساده را بررسی کنید و از ویروسی نشدن تلویزیون نیز اطمینان حاصل کنید. از آنجایی که تلویزیون های دوو هوشمند هستند و از سیستم عامل اندروید برخوردار هستند این احتمال وجود دارد که با اتصال فلش و حافظه خارجی، دچار ویروس شوند.

مشکلاتی مانند ایجاد هاله رنگی روی تصویر، ایجاد خطوط و سیاه شدن بخشی از صفحه به دلیل خرابی پنل، بک لایت و … می باشد. عیب یابی دستگاه در این خصوص، به ابزارهای دقیق و پیشرفته نیاز دارد و معمولا افراد عادی این ابزارها را در اختیار ندارند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به وب سایت الوتکنیک مراجعه کنید و بعد از مطرح کردن مشکل، منتظر مشاوره همکاران و مراجعه آن ها به محل باشید.

مهم ترین مزایای نمایندگی تعمیرات دوو در کرج الوتکنیک

نمایندگی تعمیرات در کرج

دقت و سرعت بالا در تعمیر

نمایندگی تعمیرات در کرج

انجام خدمات تعمیر در محل

نمایندگی تعمیرات در کرج

مشاوره و راهنمایی با کیفیت بالا

نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در کرج

نمایندگی تعمیرات دوو در کرج اقدام به نصب ماشین لباسشویی، عیب یابی، تعمیر، تعویض قطعه و … نیز می کند. اگر در حین کار با ماشین لباسشویی متوجه شدید که آب به آن وارد نمی شود و یا بعد از آبگیری تخلیه را انجام نمی دهد می توانید از تکنسین های مجموعه ما بخواهید تا با مراجعه به محل تعمیرات را انجام دهند. علاوه بر مشکلات مذکور می توان به خارج شدن کف از قسمت جاپودری، خشک نشدن لباس ها درون خشک کن، بوی بد ماشین لباسشویی و … نیز اشاره کرد.

معمولا ماشین لباسشویی دوو از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و در اغلب مواقع، خرابی ها به دلیل استفاده نادرست افراد از دستگاه می باشد. به طور مثال استفاده بیش از حد مواد شوینده باعث می شود که لباس ها به درستی تمیز نشوند و لکه های سفید بر روی آن ها باقی بماند. همچنین خرابی پمپ تخلیه، انسداد لوله های خروجی و ورودی مشکلات زیادی را در عملکرد دستگاه ایجاد می کنند که عیب یابی و رفع آن ها به تخصص ویژه ای نیازمند است. اگر دستگاه در مدت زمان گارانتی قرار دارد، تعمیر آن هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت. در غیر این صورت باید مبلغی را برای تعمیر یا تعویض قطعات بپردازید.

نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو در کرج

زمان زیادی از حضور ماشین ظرفشویی در خانه های ایرانی نمی گذرد. اما در همین مدت زمان کوتاه، محبوبیت زیادی پیدا کرده و اغلب خانم های خانه دار تمایل دارند برای صرفه جویی در زمان از این وسیله کاربردی استفاده کنند. ماشین ظرفشویی دوو همانند سایر محصولات این برند، از نظر کیفیت ساخت در رتبه قابل قبولی قرار دارد و اگر به درستی از آن استفاده کنید به ندرت دچار خرابی و آسیب می شود.

نمایندگی تعمیرات دوو در کرج

مشکلات رایجی که در ماشین ظرفشویی ایجاد می شود شامل وارد نشدن آب به داخل آن، نشت آب، گرم نشدن آب، عدم شروع برنامه شستشو و … می باشد. قبل از آنکه عیب یابی و تشخیص ایراد را به نمایندگی تعمیرات دوو در کرج بسپارید باید به دفترچه راهنمای محصول مراجعه کرده و نحوه استفاده از دستگاه را یاد بگیرید. قطعا موارد بسیار ساده ای همچون عدم چیدمان صحیح ظروف درون سینی دستگاه، عدم انتخاب برنامه شستشوی مناسب و … می تواند باعث بروز مشکلات جدی شود. در صورتی که نمی توانید منشا ایراد را پیدا کنید و آن را رفع کنید می توانید از خدمات مجموعه ما استفاده کنید.

نمایندگی کولر گازی دوو در کرج

اگر تاکنون از کولر گازی اسپلیت دوو استفاده کرده باشید قطعا می دانید که از دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل می شود و معمولا از قدرت خوبی در تولید باد سرد برخوردار می باشد. در صورتی که شاهد مشکلاتی مانند آب ریزی از پنل داخلی، کمبود گاز مبرد، کاهش باد سرد، تولید باد گرم، خاموش و روشن شدن ناگهانی آن بودید باید به سراغ نمایندگی تعمیرات دوو در کرج بروید. تکنسین هایی که در مجموعه ما فعالیت می کنند علاوه بر نصب کولرگازی، از ابزارهای دقیق و مدرن برای تشخیص و عیب یابی آن نیز استفاده می کنند. یکی از ویژگی های نمایندگی “الوتکنیک” این است که باید خدمات خود، ضمانت می دهد. به این معنا که کیفیت کار خود را تضمین می کند و خیال شما را از بابت دغدغه های احتمالی آسوده خواهد کرد.

نمایندگی ساید بای ساید دوو در کرج

این روزها یخچال ساید بای ساید محبوبیت بیشتری نسبت به یخچال های عادی پیدا کرده است. این یخچال ها علی رغم ظاهر مدرن و شکیل خود، همانند دستگاه های قدیمی دچار مشکل می شوند و باید در اسرع وقت اقدام به عیب یابی آن کرد تا قطعات سالم نیز درگیر نشوند. از متداول ترین مشکلاتی که در یخچال ساید بای ساید دوو ایجاد می شود شامل برفک زدن، اتومات نکردن، یخ زدن مواد غذایی، افزایش دما در فضای داخلی  و… می باشد.

البته هر کدام از این مشکلات به عملکرد درست یا نادرست شما نیز بستگی دارد. به طور مثال اگر لاستیک دور درب خراب شده باشد و آن را تعویض نکنید به مرور زمان هوای گرم از بیرون وارد فضای داخلی یخچال شده و باعث ایجاد برفک می شود. بهتر است قبل از آنکه مشکلات جدی تری برای دستگاه رخ دهد اقدام به تعویض لاستیک کنید. سایر مشکلات نیز به دلیل سهل انگاری های ساده رخ می دهد.

بهترین روشهای تعمیرات لوازم دوو در کرج

تعمیراتی که بر روی هر کدام از لوازم خانگی انجام می شود روش ها و ابزارهای منحصر به فردی دارند. تکنسین هایی که در مجموعه” الوتکنیک” مشغول به فعالیت هستند با در اختیار داشتن ابزارهای تخصصی تلاش می کنند عیب یابی را به طور دقیق انجام دهند. به طور مثال ابزاری که برای تشخیص سوختگی پنل تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد به طور کلی متفاوت از ابزاری است که برای تشخیص سوختگی کمپرسور یخچال بکار می رود.

یکی از مزایایی که نمایندگی تعمیرات دوو در کرج دارد این است که نیازی به حمل دستگاه تا محل نمایندگی ندارید. زیرا تمام خدمات در محل انجام می شود و این موضوع ریسک خرابی های بیشتر را کاهش می دهد. به طور مثال دستگاه هایی مانند تلویزیون از حساسیت زیادی برخوردار هستند و حمل آن ها احتمال ایجاد ضربه و شکستگی را افزایش می دهد. ما در مجموعه الوتکنیک به تمام نیازهای مشتریان پاسخ داده و تلاش می کنیم تا رضایت آن ها را به میزان 100% تامین کنیم.

سوالات متداول

بله، تمام تعمیرات ما دارای گارانتی هستند.

زمان تعمیرات به نوع مشکل و قطعات مورد نیاز بستگی دارد.
بله، تمام قطعات ما اصلی و با کیفیت بالا هستند.

شما می‌توانید به شماره تلفن 02191691071 تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات دوو در کرج
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات