تعمیر لباسشویی سامسونگ

ماشین  لباسشویی سامسونگ یکی از محصولات با کیفیت و پر فروش این برند میباشد. اما مانند هر وسیله دیگری ممکن است این محصول نیز دچار ایراد شود. اما با توجه به کیفیت این محصول باید بدانیم که تعمیر  لباسشویی سامسونگ نیز بسیار مهم است. تیم الو تکنیک برای تعمیر لباسشویی سامسونگ شما در سریع ترین زمان ممکن در محل حضور پیدا میکند.

برای ارائه انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی این فرم را پر نمایید.

ویژگی های تعمیر لباسشویی سامسونگ توسط الو تکنیک

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیر در محل

تعمیر لباسشویی سامسونگ

پشتیبانی قوی

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تیم مجرب

تعمیر لباسشویی سامسونگ

قیمت مناسب

تعمیر لباسشویی سامسونگ توسط تعمیرکاران مجرب و معتمد ما

تعمیر لباسشویی سامسونگ یکی از تخصصی ترین کارهاست  و یکی از مهم ترین نکات سپردن ماشین لباسشویی به فرد مجرب، میباشد. تشخیص  دقیق ایراد، سرعت در تعمیر، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت،و… همه و همه از ویژگی های تعمیرکار خوب است. در وحله بعدی باید به هزینه ها نیز توجه داشته باشیم. در تیم الو تکنیک همواره به ارائه خدمات با کیفیت همراه با قیمت مناسب توجه میشود، پس بدون نگرانی فقط یک تماس مشکل لباسشویی سامسونگ خود را به ما بسپارید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیر لباسشویی تمامی برند ها

تعمیر لباسشویی سامسونگ | آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

قطعا تعمیر لباسشویی سامسونگ یک کار تخصصی است که باید آن را به تکنسین های مربوطه سپرد. ما در این مطلب به شما کمک می کنیم تا اطلاعات خود را در زمینه عیب یابی و تشخیص خرابی قطعات مانند میکروسوئیچ، برد و … افزایش دهید. پس با ما همراه باشید تا به تعمیر لباسشویی سامسونگ از جوانب مختلف بپردازیم.

تعمیر لباسشویی سامسونگ

لباسشویی سامسونگ

قبل از آنکه به تعمیر لباسشویی سامسونگ بپردازیم باید به جایگاه این برند در بازارهای جهانی و داخلی اشاره کنیم. بدون شک تمام ایرانیان نام این برند را شنیده اند و یک یا چندتا از محصولات آن را در خانه خود دارند. کیفیت این برند مثال زدنی است و میزان رضایت مشتریان قابل توجه می باشد. یکی از محصولات آن لباسشویی است. ماشین لباسشویی از ضروری ترین لوازم خانگی به حساب می آید که زندگی را آسان تر کرده و سرعت بیشتری به آن بخشیده است. قطعا این دستگاه همانند سایر لوازم برقی، بعد از مدتی دچار مشکلات متداول می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند. توجه داشته باشید که مهم ترین فاکتور در حفظ عملکرد دستگاه، شیوه نگهداری از آن است. اگر با نکات نگهداری از ماشین لباسشویی آشنایی داشته باشید دچار کمترین میزان خرابی خواهد شد. در ادامه به بررسی تعمیر لباسشویی سامسونگ خواهیم پرداخت.

هیچ فرقی نمی کند که شما قصد تعمیر ماشین لباس شویی را دارید یا می خواهید تعمیر تلویزیون، تعمیر یخچال سامسونگ یا تعمیر لباسشویی را انجام دهید. بلکه مهم آن است که به سراغ مراکز و نمایندگی های مجاز بروید. در این مراکز تکنسین های حرفه ای مشغول به کار هستند و تلاش می کنند تا تعمیر را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهند. به هیچ عنوان به سراغ تعمیرکاران تازه وارد نروید و دستگاه گران قیمت خود را به آن ها نسپارید. زیرا آن ها تجربه کافی ندارند و ممکن آسیب بیشتری به دستگاه برسانند.

تعمیر میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ

برای تعمیر میکروسوئیچ باید ابتدا به سراغ دستگیره درب بروید. دستگیره را مقداری فشار دهید و آن را به سمت خود بکشید تا لاستیک دور آن جدا شود. لاستیکی که دور درب قرار دارد وظیفه آب بندی دیگ لباسشویی را بر عهده دارد. برای آنکه لاستیک بهتر از درب جدا شود باید فنر بیرونی دور درب را به وسیله یک پیچ گوشتی به بیرون بکشید تا آزاد شود. با آزاد شدن فنر لاستیک از جای خود خارج می شود. اکنون نوبت به باز کردن پیچ های میکروسوئیچ می رسد.

توجه داشته باشید که میکروسوئیچ جزو آن دسته از لوازمی محسوب می شود که در اغلب مواقع تعمیر نمی شود و باید آن را تعویض کرد. برای باز کردن میکروسوئیچ باید پیچ هایی که در ابتدا یا انتهای کنسول وجود دارد را باز کنید و کنسول را جدا کنید. در انواع لباسشویی، جایگاه پیچ ها متفاوت خواهد بود. در مدل های مختلف تعبیه آن در جلو، پشت کنسول یا زیر کاوری کنسول خواهد بود. اگر کنسول به پیچ متصل نشده باشد باید از چاقو یا پیچ گوشتی برای آزاد کردن گیره های کنسول استفاده کنید.  اکنون باید دو سر میکروسوئیچ را جدا کنید و درپوش های پلاستیکی که در انتهای کنسول وجود دارد را بیرون بکشید. بعد از جدا کردن میکروسوئیچ خراب، میکروسوئیچ نو را نصب کنید و پیچ ها و سیم ها را به خوبی ببندید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیر برد لباسشویی سامسونگ

در تعمیر لباسشویی سامسونگ باید قطعات مهم را بررسی کنیم. برد یکی از مهم ترین قطعاتی است که وظایف متعددی بر عهده دارد و اگر دچار خرابی شود عملکرد دستگاه با اختلالات فراوانی مواجه خواهد شد. علائم خرابی این قطعه شامل خاموش شدن ناگهانی دستگاه در حین کار، عدم اجرای دستورات، خراب شدن پنل جلویی آن می باشد. عوامل مختلفی در خرابی این قطعه مهم نقش دارند که می توان به نوسانات برقی اشاره کرد. خازن ها و فیوزهای کوچکی که بر روی برد تعبیه شده اند حساسیت زیادی به تغییر ولتاژ دارند و به سرعت می سوزند.

برای تعمیر برد ماشین لباسشویی باید ابتدا دستگاه را از برق بکشید تا از خطراتی مانند برق گرفتگی در امان بمانید. با استفاده از پیچ گوشتی پنل بالایی را باز کنید و اتصالات برد را قطع کنید. برای جدا کردن برد، باید آن را به سمت چپ حرکت دهید. بعد از خارج کردن این قطعه، برد جدید را نصب کنید و اتصالات را مطابق با قبل ببندید. توصیه می کنیم قبل از جداسازی اتصالات از آن عکس بگیرید تا در هنگام نصب مجدد، با مشکل مواجه نشوید. اکنون نوبت به نصب پنل می رسد و سپس می توانید لباسشویی را به برق وصل کنید.

تعمیر تایمر ماشین لباسشویی سامسونگ

در تعمیر لباسشویی سامسونگ، توجه به قطعاتی مانند تایمر اهمیت زیادی دارد. زیرا این قطعه وظیفه کنترل عملکرد ماشین لباسشویی را بر عهده دارد. درون تایمرها یک شفت تعبیه شده که با چرخاندن آن ها، کلیدها روشن و خاموش می شوند و عملکرد پمپ، موتور و شیر برقی کنترل می شود. برای آنکه عملکرد صحیح تایمر مورد آزمایش قرار بگیرد باید تمام پایانه های ورودی و خروجی به کمک مولتی متر تست شوند. در برخی از مدل های ماشین لباسشویی سامسونگ لازم است که موتور تایم از تایمر جدا شود.

برای تعمیر این قطعه باید ابتدا مطمئن شوید که دستگاه به برق متصل نیست. سیم هایی که از تایمر به سایر بخش ها متصل شده است با دقت بررسی کنید. معمولا این سیم ها به صورت سوکت هستند و به راحتی به یکدیگر متصل می شوند. در هنگام تعمیر برد نگاهی به سیم ها بیندازید تا مطمئن شوید که دچار خرابی، پوسیدگی یا خراش نیستند. سپس خروجی های برق را از تایمر جدا کنید و اهم متر را به هر کدام از خروجی ها متصل کنید. اگر تایمر سالم و بدون نقش باشد اهم متر، صفر را نشان می دهد. اما اگر عددی به جز این نمایش داده شد به این معناست که تایمر خراب است و باید آن را تعمیر کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات
Rate this page
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات