تعمیر تلویزیون دوو در منزل

تعمیر تلویزیون دوو در نمایندگی “الوتکنیک” همراه با ضمانت و گارانتی 6 ماهه انجام می شود. الوتکنیک به عنوان شناخته شده ترین نمایندگی تعمیرات دوو در کرج شناخته می شود که حدود دو دهه از فعالیت آن می گذرد. در این مرکز علاوه بر تعمیر تلویزیون، سایر محصولات برند دوو نیز عیب یابی و تعمیر می شوند.

برای ارائه انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی این فرم را پر نمایید.

تعمیر تلویزیون دوو در منزل

توسط تعمیرکاران حرفه ای

تکنسین های الوتکنیک تجربه بالایی در زمینه تعمیر تلویزیون دوو دارند. پس با خیال راحت تعمیر لوازم خانگی خود را به ما بسپارید.

تکنسین های مجرب

خدمات شبانه روزی

قیمت مناسب

پشتیبانی سریع

تعمیر تلویزیون دوو در منزل

تلویزیون دوو

تکنسین ها و مراکزی که در حیطه تعمیر تلویزیون دوو فعالیت می کنند به خوبی می دانند که این دستگاه از قطعات بسیار حساسی ساخته شده و باید عیب یابی آن به بهترین نحو ممکن انجام شود. جالب است بدانید که اغلب تلویزیون ها، مشکلات مشابهی دارند و تعمیر آن ها نیز تفاوت زیادی با یکدیگر ندارد. قطعا یکی از بهترین مراکزی که می توانید برای تعمیر تلویزیون دوو به آن مراجعه کنید، مرکز الوتکنیک است. این مرکز از ویژگی های زیر برخوردار می باشد:

  • اولویت با تعمیر: اولویت تکنسین های فعال در مجموعه الوتکنیک، تعمیر قطعات است نه تعویض آن ها ! هنگامی که قطعات تعمیر می شوند هزینه کمتری به مشتری تحمیل خواهد شد. متاسفانه مشتریانی که تعمیرتلویزیون را به دست افراد غیرحرفه ای می سپارند، هزینه آن ها به دلیل تعویض بی دلیل قطعات افزایش پیدا می کند.
  • گارانتی 6 ماهه: یکی از خواسته های مشتریان، تضمین گارانتی تعمیرات است. شما می توانید با خیال راحت تعمیر تلویزیون دوو را به مرکز ما بسپارید و به مدت 6 ماه از گارانتی آن بهره مند شوید.
  • تعمیر در منزل: حمل و نقل تلویزیون به دلیل حساسیت قطعات، کار عاقلانه ای نیست. بر همین مبنا، تکنسین های ما به محل شما اعزام می شوند و تمام مراحل از جمله عیب یابی، تعمیر، تنظیم و … در همان محل انجام می شود.
  • هزینه‌ منصفانه: تکنسین های ما، قبل از تعمیر یا تعویض قطعات، هزینه را به مشتریان اعلام می کنند و در صورتی که مشتری رضایت خود را اعلام کند، تعمیر دستگاه آغاز خواهد شد.
  • تضمین اصالت قطعات: گاهی اوقات تعمیر قطعات، نمی تواند مشکل تلویزیون را حل کند. به طور مثال اگر برد الکترونیکی سوخته باشد راهی به جز تعویض آن نیست. مجموعه الوتکنیک از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کند و آن ها را ضمانت می کند.

هزینه تعمیر تلویزیون دوو چقدر است؟

اگر بخش قبل را با دقت مطالعه کرده باشید به خوبی می دانید که پارامترهای مختلفی بر هزینه تعمیر تلویزیون تاثیرگذارند. به طور مثال اگر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد، هزینه بیشتری به مشتری تحمیل خواهد شد. اما تعمیر قطعات می تواند این هزینه را کاهش دهد. همچنین نوع خرابی و وسعت آن عامل دیگری در تعیین هزینه است. به طور کلی تعمیر تلویزیون جزو کارهای خدماتی است و نمی توان برای آن یک تعرفه ثابت درنظر گرفت. زیرا مشکل هر دستگاه، با دستگاه دیگر متفاوت است. اما نگران نباشید ! اگر تعمیر تلویزیون دوو را به مجموعه ما بسپارید قبل از آغاز فرآیند تعمیر، هزینه ها برآورد شده و به شما اعلام می شود و تعمیر آن در حالی آغاز می شود که شما رضایت خود را ابراز کرده باشید. در ادامه به سایر پارامترهای موثر بر هزینه تعمیر اشاره می کنیم:

  • ابعاد تلویزیون: قطعا هر چقدر ابعاد تلویزیون بزرگ تر باشد، زمان بیشتری برای تعمیر آن نیاز می باشد و هزینه قطعات نیز بر اساس آن تعیین خواهد شد.
  • ایراد سخت افزاری یا نرم افزاری: برخی از مشکلات به وجود آمده در تلویزیون نرم افزاری و برخی دیگر سخت افزاری هستند. معمولا رفع مشکلات نرم افزاری کم هزینه تر و جزئی تر هستند.
  • نوع قطعه خراب: برخی از قطعات مانند برد الکترونیکی یا پنل تلویزیون از قیمت بالایی برخوردار هستند و در صورت تعمیر یا تعویض هزینه زیادی را به مشتری تحمیل می کنند. اما بخش هایی مانند پورت های ورودی، خرابی کابل HDMI و … کم هزینه هستند.

 

تعمیر تلویزیون دوو

 

عیب یابی تلویزیون دوو

تعمیر تلویزیون دوو نیاز به عیب یابی دارد. در این بخش اشاره ای به ایرادات متداول در تلویزیون دوو و علت بروز آن ها خواهیم داشت :

  • تلویزیون صدا ندارد : خرابی بک لایت یا اسپیکرهای داخلی و خارجی
  • کابل HDMI کار نمی کند: خرابی TC یا سوئیچ مین برد
  • تلویزیون داغ می کند: خراب شدن فن یا روشن نگه داشتن طولانی مدت دستگاه
  • تصویر کند می شود: خرابی پنل تلویزیون یا سیم کشی برق
  • تصویر بهم ریخته است: خرابی یا بروز ایراد در برد
  • خطوط عمودی نمایش داده می شوند: آب خوردگی پنل تلویزیون
  • تصویر پرش می کند: خرابی پنل تلویزیون
  • صدای تلویزیون قطع شده است: خرابی اسپیکرهای داخلی یا خارجی
  • تلویزیون به طور ناگهانی خاموش می شود: خرابی برد پاور

تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون

بسیاری از افرادی که برای تعمیر تلویزیون دوو به سراغ مجموعه ما می آیند با مشکل آبخوردگی پنل مواجه هستند. این مشکل زمانی رخ می دهد که مواد شوینده را بر روی پنل تلویزیون اسپری می کنیم تا آن را تمیز کنیم. نفوذ آب به درون پنل به معنای آبخوردگی می باشد و در این حالت راهی به جز تعویض کل دستگاه نیست. زیرا هزینه تعویض پنل به قدری زیاد است که تعمیر یا تعویض آن مقرون به صرفه نمی باشد.

تعمیر پرش تصویر تلویزیون

معمولا پرش تصویر به دلیل خرابی پنل تلویزیون می باشد. اما بهتر است قبل از آنکه به سراغ بررسی پنل برویم، کابل ها و سیم های رابط آن را بررسی کنیم. در اغلب مواقع شل بودن کابل ها یا خرابی و پوسیدگی آن ها عامل مهمی در پرش تصویر به شمار می رود.

تعمیر فلت تلویزیون

پنل تلویزیون به کمک فلت ها، قادر به انتقال تصاویر است. فلت ها همان نوارهای ریزی هستند که در اطراف پنل وجود دارد و به دلیل نفوذ گرد و خاک یا مایعات دچار خرابی می شوند. به طور کلی فلت ها جزو قطعاتی هستند که تعویض می شوند نه تعمیر. تعداد فلت ها ارتباط مستقیمی با نوع تلویزیون دارد. پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از خرابی آن ها، همیشه با یک دستمال نرم و خشک صفحه تلویزیون را تمیز کنید و از اسپری کردن مستقیم مواد شوینده بر روی آن خودداری کنید.

 

تعمیر تلویزیون دوو

 

تعمیر مشکل صدای تلویزیون

اگر نسبت به تمیز کردن تلویزیون بی توجه باشید به مرور زمان گرد و خاک به قطعات مختلف آن نفوذ می کند و خرابی های متعددی را به بار می آورد. یکی از این قطعات، بلندگوها یا اسپیکرهای داخلی دستگاه هستند. برای تعمیر آن ها باید قاب تلویزیون را باز کرد و اقدام به تمیز کردن بلندگوها کرد. اگر نتیجه مطلوب کسب نشد راهی به جز تعویض آن ها وجود ندارد.

تعمیر مقاومت تلویزیون

مقاومت ها قطعاتی هستند که در برد پاور قرار دارند و وظیفه آن ها کنترل جریان برق می باشد. هنگامی که ولتاژ برق نوسان پیدا می کند شاهد آسیب مقاومت ها هستیم. مهم ترین علائم خرابی مقاومت ها شنیدن صدای تق تق از پاور یا روشن نشدن دستگاه است. در این شرایط باید برای تعمیر تلویزیون دوو از نمایندگی های معتبر همچون الوتکنیک کمک بگیرید.

تعمیر بک لایت تلویزیون

بک لایت ها نوارهای LED هستند که محل تعبیه آن ها پشت پنل است. عمر مفید بک لایت ها 6000 ساعت است که حدود 3 الی 5 سال می باشد. این نوارها به مرور زمان فرسوده یا سوخته می شوند و با تعویض آن ها عمر تلویزیون 3 الی 5 سال دیگر تمدید می شود. 

در این مطلب تلاش کردیم تا تعمیر تلویزیون دوو را از جوانب مختلف مورد ارزیابی قرار دهیم و شما را با دلایل خرابی دستگاه آشنا کنیم. قطعا کمک گرفتن از تکنسین های با تجربه علاوه بر کاهش هزینه ها، طول عمر دستگاه را نیز تضمین می کند و شما می توانید سال های سال با خیالت راحت از تلویزیون استفاده کنید.

سوالات متداول

این مشکل ممکن است به دلیل خرابی یا نقص در پنل نمایش، مدارهای تصویری یا تنظیمات تصویری تلویزیون باشد.

این مشکل ممکن است به دلیل خرابی یا نقص در پنل نمایش، مدارهای تصویری یا تنظیمات تصویری تلویزیون باشد.

تعمیر تلویزیون دوو
Rate this page
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات