تعمیر ساید بای ساید اسنوا

اگر با تعمیرات فنی آشنایی ندارید یا مشکل پیچیده‌تری وجود دارد، بهتر است به تکنسین‌های حرفه‌ای مراجعه کنید تا مشکل را به طور صحیح و ایمن حل کنند.

شما میتوانید با متخصصان الوتکنیک تماس بگیرید تا در اسرع وقت بتواند در تعمیر ساید بای ساید اسنوا به شما کمک نماید.

برای ارائه انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی این فرم را پر نمایید.

تعمیر ساید بای ساید اسنوا

توسط تعمیرکاران حرفه ای

تکنسین های الوتکنیک تجربه بالایی در زمینه تعمیر ساید بای ساید اسنوا دارند. پس با خیال راحت تعمیر لوازم خانگی خود را به ما بسپارید.

تکنسین های مجرب

خدمات شبانه روزی

قیمت مناسب

پشتیبانی سریع

تعمیر ساید بای ساید اسنوا

برند لوازم خانگی اسنوا

برند اسنوا یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین برندهای لوازم خانگی در بازار است. اسنوا محصولات متنوعی از لوازم خانگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروویو، ماشین‌آلات آشپزی و دستگاه‌های تصفیه آب ارائه می‌دهد. این برند برای کیفیت بالا و عملکرد قوی محصولاتش شناخته می‌شود و در بازار جهانی از طرف مصرف‌کنندگان مورد ترجیح قرار می‌گیرد.

 

ساید بای ساید اسنوا

ساید بای ساید اسنوا یکی از دسته‌های محصولات لوازم خانگی این برند است که به نام “ساید بای ساید” شناخته می‌شود. این نوع یخچال‌ها دارای دو قسمت جداگانه برای یخچال و فریزر هستند که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این ویژگی امکان دسترسی آسان به مواد غذایی در هر دو قسمت را فراهم می‌کند و از ترکیبات مختلفی برای نگهداری مواد غذایی استفاده می‌کند. ساید بای ساید‌های اسنوا نیز به عنوان یکی از محصولات با کیفیت این برند در بازار مشهور هستند و مورد توجه خریداران قرار می‌گیرند
 
 

تعمیر ساید بای ساید اسنوا

برای تعمیر یا خدمات پس از فروش برای یک ساید بای ساید اسنوا، بهتر است به مراکز خدمات معتبر و تخصصی اسنوا مراجعه کنید. این مراکز متخصص در تعمیر و نگهداری انواع لوازم خانگی اسنوا هستند و می‌توانند به شما در رفع مشکلات و تعمیرات مختلف کمک کنند.

قبل از تماس با مرکز خدمات، مطمئن شوید که گارانتی محصول شما هنوز اعتبار دارد یا نه. اگر محصول تحت گارانتی باشد، تعمیرات ممکن است رایگان باشد یا به هزینه کمی انجام شود. همچنین، مراکز خدمات ممکن است قطعات یدکی اصلی را در اختیار داشته باشند و از تعمیرات تخصصی انجام دهند.

به عنوان نکته اضافی، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی اسنوا، اطلاعات تماس با مراکز خدمات و راهنمایی‌های بیشتر در مورد تعمیر و نگهداری محصولاتشان را پیدا کنید.

نمایندگی تعمیرات محصولات اسنوا

اگر به دنبال یک نمایندگی معتبر برای تعمیر ساید بای ساید اسنوا هستید پیشنهاد ما مرکز “الوتکنیک” می باشد. این مرکز به عنوان معتبرترین نمایندگی تعمیرات اسنوا در کرج شناخته می شود که قادر است که علاوه بر تعمیر یخچال ساید بای ساید، سایر محصولات این برند را نیز عیب یابی و تعمیر کند.

یکی از نگرانی های افراد در حین خرابی یخچال، نحوه حمل آن تا محل نمایندگی است. یخچال جزو سنگین ترین وسایل در میان لوازم خانگی به شمار می رود که حمل غیر اصولی آن می تواند آسیب های جدی به آن وارد کند. به همین دلیل نمایندگی ” الوتکنیک” با اعزام تکنسین های خود به محل زندگی شما، تلاش می کند تا این عیب یابی و تعمیر یخچال را بدون هیچ گونه مشکلی انجام دهد. پس دیگر نیازی نیست بابت جابجایی و خطرات احتمالی نگران باشید!


تعمیر ساید بای ساید اسنوا

ایرادات رایج در یخچال ساید بای ساید اسنوا

ساید بای ساید روشن نمی شود !

ممکن است شل بودن کابل و اتصالات مربوطه باعث بروز این مشکل شده باشد. پریز برق را بررسی کنید و از اتصال صحیح آن ها مطمئن شوید. گاهی اوقات ممکن است کابل خراب شده باشد و دچار ایراداتی همچون پوسیدگی، خراش، پارگی و … شده باشد و تعویض آن بتواند مشکل را حل کند. اگر بعد از بررسی پریز و کابل از سالم بودن آن ها اطمینان پیدا کردید این احتمال وجود دارد که ترموستات یا برد الکترونیکی خراب شده باشند.

از آنجایی که تکنسین های فعال در مرکز الوتکنیک، کارآزموده و کاربلد هستند تمام تلاش خود را می کنند تا قطعات را تعمیر کنند نه تعویض ! این امر کمک می کند تا هزینه های احتمالی کاهش پیدا کنند. اگر تعمیر قطعات نتوانست مشکل را حل کند راهی به جز تعویض آن ها باقی نمی ماند. توجه داشته باشید که تمام خدمات نمایندگی الوتکنیک با گارانتی 6 ماهه انجام می شود.

ساید بای ساید روشن است اما کار نمی کند !

گاهی اوقات انجام یک اشتباه ساده در تنظیم درجه دما، باعث بروز این مشکل می شود. درجه دما را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تغییر دهید. دمای یخچال باید 2 الی 4 درجه و دمای فریزر منفی 14 الی 16 درجه سانتی گراد باشد. اگر بعد از تنظیم دما متوجه شدید که دستگاه همچنان کار نمی کند باید آن را از برق بکشید و بعد از 2 ساعت مجددا به برق بزنید. در این شرایط اگر کمپرسور دچار داغی شده باشد خنک شده و مشکل حل می شود. توصیه می کنیم قطعاتی به نام ترمودیسک و فن اواپراتور را نیز بررسی کنید. این قطعات نقش مهمی در تعمیر ساید بای ساید اسنوا دارند.

چراغ ساید بای ساید خاموش شده است !

معمولا روشن نشدن چراغ ساید بای ساید به دلیل سوختگی لامپ است و با تعویض آن مشکل حل می شود. همچنین می توانید سوئیچ لای درب را بررسی کرده و در صورت لزوم آن را تعویض کنید. بررسی و عوض کردن لامپ یخچال کار ساده ای است و توسط شما نیز قابل انجام می باشد. اما اگر متوجه شدید که مشکل از سوئیچ لای درب می باشد بهتر است آن را به تعمیرکاران مجموعه ما بسپارید.

ساید بای ساید به اندازه کافی سرد نمی کند !

دمای ساید بای ساید را بر اساس توضیحات قبل تنظیم کنید. علاوه بر آن باید لاستیک دور درب را بررسی کنید. معمولا لاستیک دور درب به مرور زمان دچار پوسیدگی و خرابی می شود و نیاز به تعویض دارد. اگر آن را تعویض نکنید باعث نفوذ هوای گرم به درون یخچال فریزر خواهد شد و می تواند منجر به فاسد شدن مواد غذایی شود. برای آنکه از سالم بودن لاستیک و آهن ربای درب مطمئن شوید می توانید آزمایش کاغذ را انجام دهید. کاغذی را بین درب و بدنه یخچال قرار دهید و درب را ببندید. کاغذ را بیرون بکشید. اگر کاغذ به راحتی بیرون کشیده شد به معنای خراب بودن لاستیک است.

 

تعمیر ساید بای ساید اسنوا

 

ساید بای ساید دائما کار می کند !

ساید بای ساید نباید به طور دائم کار کند و معمولا هر 20 دقیقه یکبار باید اتومات کند. در غیر این صورت احتمال خرابی ترموستات و برد الکترونیکی آن وجود دارد. عیب یابی و تعمیر هر کدام از این قطعات جزو امور تخصصی است و باید تعمیر ساید بای ساید اسنوا را به افراد مجرب در این زمینه بسپارید.

چرا ساید بای ساید اسنوا؟

قطعا همه افراد به دنبال خرید یک یخچال فریزر با دوام و مستحکم هستند و حاضرند برای محصول موردنظر خود هزینه زیادی بپردازند. اسنوا یکی از باکیفیت ترین برندهای ایرانی است که علاوه بر کیفیت فوق العاده و رقابتی، از قیمت معقولی نیز برخوردار است. اگر افراد بتوانند به نحو صحیح از این دستگاه استفاده کنند قطعا سال های سال برای آن کار می کند.

از اشتباهات رایجی که افراد مرتکب می شوند این است که قبل از استفاده، دفترچه راهنمای محصول را مطالعه نمی کنند. اصول مهمی در استفاده از یخچال ساید بای ساید وجود دارد که باید آن ها را جدی بگیرید. در ادامه به برخی از این اصول اشاره می کنیم.

راهکارهای مهم برای جلوگیری از خرابی ساید بای ساید

اکنون که با موضوعی همچون تعمیر ساید بای ساید اسنوا آشنا شدیم نوبت به این می رسد که به راهکارهایی برای کاهش خرابی ها اشاره کنیم. در اغلب مواقع سهل انگاری و بی احتیاطی افراد است که منجر به خرابی دستگاه می شود:

  • به هیچ عنوان درب ساید بای ساید را مدت طولانی باز نگه ندارید. زیرا هوای سرد از آن خارج و هوای گرم به آن وارد می شود. این امر می توانید فشار زیادی به کمپرسور یخچال وارد کند.
  • غذای داغ را درون یخچال قرار ندهید. موتور و ترموستات باید چند برابر کار کنند تا بتوانند غذا را خنک کرده و به دمای یخچال برسانند.
  • لوله های کندانسور که در پشت ساید بای ساید تعبیه شده اند نیاز به پاکسازی دارند. نشستن گرد و غبار در طول زمان عملکرد یخچال را با اختلال مواجه می کند.
  • در صورت مشاهده خرابی لاستیک دور درب، آن را تعویض کنید. در غیر این صورت هوای گرم به درون آن نفوذ کرده و باعث بروز مشکلاتی از جمله کاهش سرما در فضای داخلی، فاسد شدن مواد غذایی و … خواهد شد.

مهم‌ترین کدهای خطا در ساید بای ساید اسنوا

  • ارور f1 : اختلال در اواپراتور یخچال
  • ارور f2 : اختلال در سنسور دمای فریزر
  • ارورf3 : اختلال در سنسور دمای یخچال
  • ارور f4 : خرابی سنسور دیفراست ( یخ زدا )
  • ارورf5 : اختلال در فرآیند دیفراست ( قطع شدن المنت )
  • ارور f6 : ایجاد مشکل در حفاظ اپروم
  • ارور f7 : خرای فن یخچال

در صورت مشاهده هر کدام از این موارد می توانید با مرکز الوتکنیک تماس بگیرید و از آن ها بخواهید تا تعمیر ساید بای ساید را در محل برای شما انجام دهند.

 

تعمیر ساید بای ساید اسنوا

سوالات متداول

این ممکن است به دلیل خرابی در سیستم خنک کننده یا مشکلات در محافظت از تازه ماندن مواد غذایی باشد. بهتر است به مرکز خدمات اسنوا مراجعه کنید.

گر نشتی آب وجود دارد، دلایل ممکن می‌تواند لوله‌ها یا واحد تصفیه آب خراب باشد. باید تخصصی‌ترین مرکز خدمات را برای تعمیر مشکل مشاوره کنید.

تعمیر ساید بای ساید اسنوا
Rate this page
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات