تعمیر تلویزیون اسنوا

تعمیر تلویزیون اسنوا یک امر تخصصی و پیچیده است. زیرا تلویزیون های نسل جدید از قطعات الکترونیکی بسیار حساسی ساخته شده اند که تعمیر یا تعویض آن ها باید حتما توسط تعمیرکاران ماهر انجام شود. در غیر این صورت مشکلات جبران ناپذیری برای دستگاه به وجود می آید. این روزها مرکز “الوتکنیک” به عنوان بهترین نمایندگی تعمیرات اسنوا در کرج شناخته می شود که خدمات متنوعی از جمله مشاوره های فنی را نیز به مشتریان خود ارائه می کند.

برای ارائه انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی این فرم را پر نمایید.

تعمیر تلویزیون اسنوا

توسط تعمیرکاران حرفه ای

تکنسین های الوتکنیک تجربه بالایی در زمینه تعمیر تلویزیون اسنوا دارند. پس با خیال راحت تعمیر لوازم خانگی خود را به ما بسپارید.

تکنسین های مجرب

خدمات شبانه روزی

قیمت مناسب

پشتیبانی سریع

تعمیر تلویزیون اسنوا

رفع مشکلات رایج در تلویزیون های اسنوا

تعمیر تلویزیون اسنوا هنگامی ضرورت پیدا می کند که شما با مشکلاتی از جمله روشن نشدن دستگاه، ناپایداری تصویر، قطعی صدا و … مواجه می شوید. گاهی اوقات علت بروز این مشکلات بسیار ساده هستند و با بررسی دقیق می توانید آن ها را مرتفع کنید. به طور مثال عامل اصلی ناپایداری تصویر، استفاده از کابل HDMI بی کیفیت است. همچنین شل شدگی آن نیز عامل دیگری در بروز این مشکل به شمار می آید. با تعویض کابل یا سفت کردن آن شاهد رفع ناپایداری تصویر خواهید بود. در واقع می توان گفت که بهتر است در ابتدا، دلایل ساده را بررسی کنید و اگر مشکل حل نشد به سراغ نمایندگی ها بروید و تعمیر تلویزیون اسنوا را انجام دهید.

تعمیر تلویزیون اسنوا

 

روشن نشدن تلویزیون

یکی از رایج ترین مشکلاتی که در تلویزیون اسنوا وجود دارد، روشن نشدن آن به طور ناگهانی است. این موضوع می تواند مربوط به برق، کابل برق یا مشکلات داخلی دستگاه باشد. ابتدا باید از اتصال صحیح کابل ها و محکم بودن آن ها در جای خود مطمئن شوید و اگر مشکل حل نشد با نمایندگی های فعال در این زمینه تماس بگیرید. متاسفانه این روزها کابل های HDMI بی کیفیت و چینی در بازار بسیار زیاد شده اند و استفاده از آن ها باعث آسیب رساندن به دستگاه می شود. اکیدا توصیه می کنیم از کابل های اورجینال استفاده کنید تا در طول زمان مجبور به تعمیر تلویزیون اسنوا نشوید.

ناپایداری یا تاریکی تصویر

در گام اول باید به سراغ تنظیمات روشنایی و کنتراست تلویزیون بروید و مطمئن شوید که به درستی تنظیم شده است. سپس باید منبع ورودی ( کابل آنتن یا دستگاه پخش DVD ) را بررسی کنید. معمولا با انجام این دو کار مشکل حل می شود. اما اگر همچنان با این موضوع مواجه بودید باید از تعمیرکاران بخواهید تا علت اصلی را تشخیص دهند و اقدام به رفع آن کنند.

قطعی یا بی کیفیت بودن صدا

در تمام تلویزیون ها بخشی برای تنظیم صدا وجود دارد که باید به آن مراجعه کنید و از درست بودن آن ها مطمئن شوید. همچنین وضعیت بلندگوها را چک کنید و اگر مشکلی وجود داشت باید اقدام به تعمیر یا تعویض بلندگوها کنید. پیشنهاد می کنیم برای بررسی وضعیت بلندگوها، اقدام به باز کردن خودسرانه آن ها نکنید. زیرا تلویزیون های امروزی بسیار حساس و ظریف هستند و برای باز کردن آن ها نیز به ابزارهای ویژه ای نیازمند هستیم که فقط در اختیار تکنسین های کاربلد در زمینه تعمیر تلویزیون اسنوا می باشد.

عدم اتصال یا ناپایداری اتصال به اینترنت

اگر متوجه شدید که تلویزیون اتصال ناپایدار به اینترنت دارد اول به سراغ مودم اینترنت بروید و سرعت آن را چک کنید. اگر سرعت بالا بود اقدام به بروزرسانی نرم افزار تلویزیون کنید. تلویزیون های اسنوا از سیستم عامل اندروید برخوردار هستند و به راحتی بروزرسانی می شوند. انجام این کار می تواند بسیاری از مشکلات نرم افزاری دستگاه را مرتفع کند.

 

تعمیر تلویزیون اسنوا

 

اشکال در کنترل از راه دور

کنترل هایی که برای تلویزیون طراحی و ساخته می شوند اغلب از کیفیت بالایی برخوردار هستند و طول عمر بالایی دارند. اگر متوجه شدید که کنترل دستگاه به خوبی عمل نمی کند این احتمال وجود دارد که باتری های آن ضعیف شده باشند. اگر با تعویض باتری ها مشکل حل نشد می توانید اقدام به تعویض کنترل کنید و یا از نمایندگی بخواهید تا تعمیر آن را برای شما انجام دهد.

صدا بدون تصویر

اگر تلویزیون اسنوای شما صدا دارد اما فاقد تصویر است مربوط به خرابی بک لایت می باشد. اما گاهی اوقات خرابی برد پاور نیز باعث از بین رفتن تصویر خواهد شد. زیرا خروجی ولتاژ بک لایت قطع می شود و تصویر دستگاه سیاه می شود. البته اگر با دقت به همین تصویر سیاه نگاه کنید، یک تصویر بسیار محو را مشاهده خواهید کرد.

خاموش شدن ناگهانی

اگر تلویزیون به طور ناگهانی خاموش شود اشکال از برد پاور می باشد. این قطعه در اغلب مواقع قابل تعمیر است. البته اگر این کار را به تعمیرکاران تازه کار بسپارید اقدام به تعویض برد پاور می کنند و هزینه های شما را افزایش می دهند. تعمیرکاران کاربلد حدالامکان قطعات را تعمیر می کنند نه تعویض! توجه داشته باشید که خرابی برد پاور باعث دیر روشن شدن تلویزیون و چشمک زدن آن نیز می شود.

سیاه شدن تصویر تلویزیون

یکی از دلایل رایجی که باعث می شود افراد برای تعمیر تلویزیون اسنوا به نمایندگی ها مراجعه کنند، سیاه شدن تصویر است. عوامل متعددی همچون قطعی کابل های تصویر یا خرابی دستگاه های منبع سبب بروز این اشکال می شود. علاوه بر آن پیشنهاد می کنیم آنتن و قطعی کابل آن نیز بررسی شود. در صورتی که مشکلی وجود نداشت اما همچنان تصویر تلویزیون سیاه بود باید به خرابی بک لایت شک کرد.

بررسی کابل ها در تعمیر تلویزیون اسنوا

کابل برق

نخستین کابلی که در تعمیر تلویزیون مورد بررسی قرار می گیرد کابل برق است. تکنسین های مجرب ابتدا از اتصال صحیح آن به برق مطمئن می شوند و سپس به سراغ ارزیابی کابل از نظر خرابی، خراش، پارگی، فرسودگی و … می روند. در صورت مشاهده هر گونه آسیب ظاهری، کابل را تعویض کرد.

کابل HDMI یا AV

همانقدر که سلامت کابل برق اهمیت دارد، سلامت کابل HDMI یا AV نیز مهم است. این کابل ها برای اتصال دستگاه های خارجی به تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرند و باید بسیار باکیفیت باشند. در غیر این صورت شاهد بروز مشکلات مختلفی در صدا و تصویر تلویزیون خواهیم بود. گاهی اوقات در تعمیر تلویزیون اسنوا تاکید بر تعویض این کابل ها می شود.

کابل آنتن

هنوز بسیاری از افراد از کابل آنتن برای دریافت سیگنال تلویزیون استفاده می کنند. در این شرایط باید از اتصال صحیح کابل به پورت آنتن تلویزیون مطمئن شوید. همچنین سالم بودن کابل نیز مهم می باشد. گاهی اوقات خرابی ها یا قطعی هایی که درون کابل وجود دارند به راحتی قابل رویت نیستند و باید آن ها را توسط ابزارهای مخصوص شناسایی کرد.

اگر بعد از بررسی کابل ها متوجه شدید که مشکل هنوز پابرجاست این احتمال وجود دارد که عیب در سخت افزار یا تنظیمات داخلی تلویزیون باشد. قطعا بررسی کابل ها به تنهایی کفایت نمی کند و شما باید از تکنسین های مجرب نیز راهنمایی و مشاوره بگیرید.

 

تعمیر تلویزیون اسنوا

 

ویژگی های تعمیرکار تلویزیون اسنوا

بدون شک تعمیرکاران حرفه ای از ویژگی هایی مانند تخصص، مهارت و تجربه کافی برخوردار هستند و می توانند با استفاده از ابزارهای دقیق و پیشرفته، ایراد تلویزیون را تشخیص دهند. تعمیرکارانی که در مجموعه الوتکنیک مشغول به فعالیت هستند دوره های آموزشی لازم را در این زمینه گذرانده اند و می توانند عیب یابی و تعمیر تلویزیون اسنوا را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. توجه داشته باشید که اگر تلویزیون شما در دوره گارانتی قرار داشته باشد اما تعمیر آن را خودتان به طور خودسرانه انجام دهید و یا آن را به تعمیرکاران غیرحرفه ای بسپارید، دستگاه از گارانتی خارج می شود و تمام مسئولیت خرابی آن بر عهده شما خواهد بود.

سوالات متداول

ابتدا اطمینان حاصل کنید که کابل برق به درستی به پریز متصل شده است. در صورتی که مشکل ادامه دارد، با خدمات پس از فروش اسنوا تماس بگیرید یا به تعمیرکاران مجرب مراجعه کنید.

 این مشکل ممکن است به دلیل تنظیمات تصویری، روشنایی پنل نمایش، یا خرابی در مدارهای تصویری باشد. بهتر است ابتدا تنظیمات تصویر را بررسی کنید و در صورت لزوم، با تعمیرکاران مجرب تماس بگیرید.

Rate this page
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات